Program İsteği (yardım)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ultr4aslan tarafından 29 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ultr4aslan
    Offline

    ultr4aslan Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    Herkeze selamlar,
    Öncelikle ben Şeref, yaşım 19. Şu anda üniversiteye hazırlanıyorum ciddi bi şekilde. Fakat mezun olduğum için günlük 2.5 saatimi spora ayırmamın bi dezavantajı yok.Bu konuda tecrübeli kişilerden isteklerimi karşılayabilecek program yardımı istiyorum .

    Spor geçmişimden bahsedeyim.Bundan 3 sene önce zayıflık ve kifoz başlangıcı şikayetimle fitness / BB başladım. yaklaşık 2 sene devam ettim. Fakat bu sporun çalışma prensibini ve ciddiyetini son aylarda anladığım için 2 seneye göre hakkını veremedim. fakat kifozu da yendim..Haricinde yüzme yaptım, taekwondo yaparken sağ dizimde düşük dereceli menisküs/suprapatellar dejenare oluştu,bıraktım.

    Şu anda 1.81 boy ve 75 kg yim. karın bölgemde dışardan fazla belli olmayan hafif bi yağlanma var,fakat vücudum toplarsa kalça ve basende yağ topluyor.bundanda şikayetçiyim.[en zayıf bölgelerim:Alt kanat,Arka omuz,üst göğüs,bilek]

    Spor salonuna başlayacaktım fakat şuanda sıkışık bi dönemdeyiz bu yüzden garajda kendi imkanlarımla yaptığım minik istasyonumu kullanablirim.

    Mekik sehpam var keresteden yaptım sağlam fakat bar koyma yeri yok dumbbel ile göğüs çalışılabiliyor.
    uzun barfiks barı var dar tutuş içinde ek olarak meşe ağacından 2 tane sağlam kulp yaptım statik iple 20 cm aşşağı sallandırdım.
    2 adet dumbbel barı, 1.82cm bar. 55kg ağırlık var.(arttırabilirim)

    Flexor hocanın paylaştığı programdan yardım alarak hazırlamıştım

    1)GOGUS- ON KOL
    Dumbell Bench Press
    Dumbell Flyes
    Dumbell B.Press(CLOSE)
    Dumbell Pullover
    Dumbell Curls
    Hummer Curls
    Dumbell Preacher Curls
    Dumbell Bilek (arka)


    2)OMUZ- BACAK
    Neck Dumbell Press
    Lateral
    Arnold Press
    Dumbell Lateral Raises
    Dumbell Squats
    Dumbell Sumo Deadlittf
    Dumbell Lunges
    Dumbell Bilek(Ön)


    3)SIRT- ARKA KOL
    Chin Up Back
    Chin Up Front
    Chin Up Close
    One Arm Dumbell Rows
    Lying Dumbell Extensions
    Dumbell French
    Dumbell One Kickbacks
    TersMekik(hyperextension)

    Şimdi ise 8 ay uygulayabileceğim(devamında salona geçebilicem)Hacim ve dayanık ağırlıklı,eksik bölge kalmadan,birde kardiyovasküler sistemi geliştirebileceğim, aynı zamandada çok iyi bir sterching kapsayan bi program için sizlerden yardım istiyorum.Biraz uzun oldu kusura bakmayın,şimdiden teşekkürler.
     
  2. ultr4aslan
    Offline

    ultr4aslan Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    yokmu yardım eden

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 16:57 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 16:11 ----------

    ??????????????????
     

Sayfayı Paylaş