programıma tavsiyelerinizi bekliyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve eren_ac87 tarafından 19 Aralık 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. eren_ac87
    Offline

    eren_ac87 Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    3 sene öncesine kadar spor yapıyordum yaklaşık 75 kilo kadardım(boy 1.78) fakat basketbolu bıraktıktan sonra stres veyoğun ders çalışma temposu nedeniyle yavaş yavaş kilo almaya başladım ve şu an 109 kiloyum uzun bir süredir de kilo vermeyi düşünürüyordum internette siteyi bulduktan sonrada devamlı forumları okuyorum(2 aydır)ve spor salonuna gitmek benim için zor olacağından evde kendim bir program oluşturdum tavsiyelerinizi bekliyorum(15 gün içerisindede diyetisyene gideceğim ve vucut değerlerimi öğrenecek antreman programıma göre diyet alacağım)

    İLK iki-üç ay kardio ağırlıklı olarak çalışacağım hergün evde bisikletle 45 dakika çalışacak ve iki günde bir bu çalışmanın sonuna mekik antremanı ekleyeceğim evin arkasında toprak saha var hava durumu müsait olduğu zamanlarda da evde bisiklet ile çalışmak yerine orada 45 dakika orta tempo koşu yapacağım
    Bu çalışma tamamlandıktan sonra ise forumda evde çalışma programını (ladasamaranın yazdığı) uygulayacağım
    Evde kondisyon bisikletim-eğimli ve düz olabilen mekik sehpam -ayarlı dumble seti vede uzun barım var(bu konuda şanslıyım bisiklet hariç diğer malzemeler şu an askerde olan bir tanıdığımızdan kalma oda bu sporla uzun bir süre uğraşmış)

    Cumartesi-Göğüs&biceps(pazu) çalışması
    antreman sonu15 dakika bisiklet
    Pazar- Toprak sahada 45 dakika orta tempo koşu
    mekik antremanı
    Pazartesi- Omuz&bacak çalışması
    antreman sonu 15 dakika bisiklet
    Salı- Toprak sahada 45 dakika orta tempo koşu
    mekik antremanı
    Çarşamba-Sırt&Triceps çalışması
    Antreman sonu 15 dakika bisiklet
    Perşembe-Toprak sahada 45 dakika orta tempo koşu
    mekik antremanı
    Cuma- DİNLENME GÜNÜ

    ladasamaranın programı http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde_calisma_programi-t2943.html
     
  2. eren_ac87
    Offline

    eren_ac87 Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    ve de hocam setleri 3:12-10-8-6 yapmayı düşünüyorum ara dinlenme süresi ise 1 dakika
     
  3. marvel1500
    Offline

    marvel1500 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Bence sırt ve göğsü aynı gün triceps biceps ve forearms beraber farklı bir gün çalış.Yediğine ve içtiğine dikkatt ettiğin takdirde istediğin sonuçları elde edeceksindir.Kararlı bir şekilde başla azimli bir şekilde devam et .
     

Sayfayı Paylaş