programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Body ekrem tarafından 12 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Body ekrem
    Offline

    Body ekrem Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pazartesi

    göğüs : bench press butterfly incline bench press(dumbella) incline shoulder raise (dumbella)
    biceps : concetrion curl, curl (düz bar), incline curl, preacher curl
    karın : crunch, side bend(dumbella), twisting crunch


    çarşamba

    sırt : pulldown(öne çekiş), pulldown (enseye çekiş), seated row(straigth back), seated row , shrug (trapez için)
    triceps : kickback(dumbella), pushdown triceps extension


    cuma

    omuz : front lateral raise(dumbella), rear rateral raise(dumbella), shoulder press(dumbella), upright row(dumbella)
    önkol : hammer curl(dumbella), reverse wrist curl(dumbella), wrist curl(dumbella)


    cumartesi

    bacak : leg press, reverse calf raise(dumbella), squat(dumbella), straight-leg deadlift(dumbella) seated calf raise (dumbella)
    karın : crunch, side bend(dumbella), twisting crunch

    1.5 aylık body geçmişim var tüm hareketleri 8*4 şeklinde yapıyorum
    programımın eksik yonleri hakkında bilgi almak istiyorum örneğin göğüs bölgesinde 2 press hareketi var bir tane yeter gibi
     
  2. trfitness
    Offline

    trfitness Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    concentration curl izolasyon hareketidir, biceps çalışmasının sonunda, 10 tekrarla, "hafif" kiloyla yapman gerekiyor. zorlamadan.

    triceps çok az hareket yapiyorsun. kickback i programından at, skullcrushers ekle. bi de yanına dumbbell overhead extension ekle.

    sırt için enseye çekişi at programdan, öne çekişi 2 kat daha fazla set yap illa istiyorsan. deadlift ekle bir de, normal deadlift.

    front lateral raise ney kestiremedim, front raisedir o muhtemelen o kalsın.

    bacakta seated calf raise varsa diger calf raise i at. squat ı barla yapmaya başla.

    bir de piramit yaparsan daha etkili olur. kolay gelsin.
     
    Body ekrem bunu beğendi.
  3. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Konu dışı bir yorum olacak ama memleket neresi? :) sadece nickinizden dolayı merak ettim
     

Sayfayı Paylaş