programım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mert YİKİT tarafından 14 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Programım Nasıl ?

  1. Müthiş

    oy sayısı 1
    100,0%
  2. Aynısını hemen yapıyorum

    oy sayısı 1
    100,0%
  3. Çok kötü diyenler bunu oylasın :(

    oy sayısı 0
    0,0%
Birden fazla oy kullanılabilir.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Mert YİKİT
    Offline

    Mert YİKİT Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerlendirmenizi isterim öncelikle açıkliyim ilk set fazla tekrar yapıyorum boş bar ya da hafif kilolar ile ve set sayısını düşük yapıp hareket sayısın çoğaltıyorum çünkü bilimsel olarak açıklanmış ilk sette neredeyse %50 çalışırsın diğer setler üstüne ekler ve 3 setten fazlası hipertofi(büyüme) için iyi değil

    Sırt&Bicep (hareket sıralaması garip gelebilir fakat deadliften önce beli ısındırmak amaclı diyim diğer hareketleri öne alırım ve deadilfe geçmeden önce baya bi beklerim (soğumadan) ve bicepte hep 12 üstü yaparım çünkü genellikle tip1 kas lifleri çok olduğundan dolayıdır dayanıklıkları fazladır ve fazla ağırlık yapınca hareketin formunu düzgün yapamıyorum

    Barfiks 15-15-15
    Bent ower row 20-12-6
    Tek el row 20-12-6
    T bar row 20-12-6
    Deadlift (Sumo) 6-3
    Deadlift (normal) 6-3
    lat pull down 20-12-6
    seated row 20-12-6

    Bicep curl 12+12+12+
    Hammer curl 12+12+12+

    Omuz&Bacak (Ben bacakta izole çalışmayı hiç sevmem leg perss bile çalışmam belime baskı uygular hiç tafsiye etmem kimseye hem diz kapaklarına zarar verir leg extension gibi onun yerine klasikleri yaparım)

    Dumbell clean and press 20-12-6
    Lateral Raise (45derece) 20-12-6
    Dumbell Press (yarım) 20-12-6

    Squat 20-12-6-20-12-6
    Zıplamalı Lunge 20-12-6-20-12-6
    Kalf Raise 12+12+12

    Göğüs&Tricep (En sevdiğim bölüm ben göğüse biraz fazla izole katarım çünkü göğüs kasımı esnetmeyi aşırı seviyorum fakat göğüsten sonra tricep çalışmak beni bitiriyor)

    İnciline bench press 20-12-6 (dereceyi arttırmayı hiç önermem omuzlara fazla vurmasın)
    inciline bench fly 20-12-6
    Bench Press 20-12-6
    bench fly 20-12-6
    Cable fly 12-6-12 (bu harekette fazla tekrar yapmak isterdim fakat ağırlığı düşürünce hareketi neredeyse boş yapıyormuş hissi veriyor)
    Pullover 20+-12-6 (bu harekette 20 den baya fazla yaparım)

    Tricep Pushdown 12+12+12+
    One dumbel extension 12+12+12+
    Dumbell kickback 12+12+12+

    bu benim programım değerlendirmenizi bekliyorum şimdiden teşekkürler :) Ölçüler ;
    Omuz ; 110
    Göğüs ; 90
    Bel ; 73
    Kol ; 32
    Kalça ; 92
    Bacak ; 45
    Baldır ; 32
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Eylül 2016 ---
    ve şunu belirtmek isterim yaklaşık 1 yıldır evde yapıyordum ağırlıksız fakat artık salona yazılmanın vakti gelince yazıldım ve 1 ay oldu ama şunu söyleyebilirim 1 yıldır salonda calısıyormuş gibi bir bilgim var sadece vücut geliştirmekle kalmadım tüm ayrıntılarını öğrenmeye çalıştım ölçülerim kötü gelebilir fakat yaşım daha 16 :)
     
    Son düzenleme: 14 Eylül 2016

Sayfayı Paylaş