Programım ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Pistol34 tarafından 30 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Pistol34
    Offline

    Pistol34 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar,
    1,71 boyunda 51 kiloluk bi ektomorfum. Daha önceleri güzel bir program sayesinde verim elde etmiş olsamda bırakmamdan ve şu sıralar geri dönme arzumdan ötürü tekrar oluşturduğum hiç bir programdan verim alamadım.Bende beslenmeyi tam olarak oturtabileceğim sömestr tatiline kadar "geçici" bir program hazırlamaya karar verdim. Bu programı sizlerle paylaşmak istiyorum :
    Pazartesi : Şınav (12x3) , Squat (10-10-12) , Mekik (16-18-18)
    Salı : Triceps Bench Dips (10x3) , Dumbbell Bench Press (12x3)
    Çarşamba : Off
    Perşembe : Şınav (12x3) , Squat (10-10-12) , Mekik (16-18-18) , Dumbbell Rows (10x3)
    Cuma : Off
    Cumartesi : Biceps Concentration Curl (12x3) ,Şınav (12x3) , Dumbbell Bench Press (12x3) , Mekik (16-18-18)
    Pazar : Off

    Sizden ricam ,programda birçok eksik/hata olduğunu biliyorum, program hakkındaki düşüncelerinizi ve önerilerinizi belirtmeniz.Saygılar.
     
  2. Pistol34
    Offline

    Pistol34 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel.
     
  3. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.422
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    dambıl da var, forumun yeni başlayanlar , vücut geliştirm egzerzileri bölümlerini bi dolaşıver, yeni hareketler de eklersin. omuz hareketleri de eklersin mesela
     
  4. Pistol34
    Offline

    Pistol34 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    5kglık 2 adet vinyl var, lateral raise yapamıyorum mesela.
     

Sayfayı Paylaş