Programım ve Resimler. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve tuymuna_37 tarafından 22 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. tuymuna_37
    Offline

    tuymuna_37 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Kazakistan
    Merhaba arkadaşlar. BB sporunda 3 ayı geride bıraktım. Foruma yeni üye oldum ama 2 aydır bu forumda geziniyorum. Fotograflardan da anlaşıldığı gibi verimsiz ve boşa geçen bir 3 ay oldu. Yurt dışında yaşıyorum. Buradaki spor salonumuz Türkiyedekiler gibi iyi değil ve bir hoca yok. Sadece salon bekçisi var. Kendim araştırarak birşeyler yapmaya çalıştım oda iyi olmadı. Bir ara Endo programını uygulamaya çalıştım biraz uygulayabildim. Haftada 3 gün çalışarak ve farklı bölgeleri çalıştırmaya özen göstererek çalıştım. Ama ben anlayamıyorum faydası oluyor mu olmuyor mu. Keşke ilk başlamadan resim çekinseydim böyle. Boyum 174. Kilom başladığımda 81 di. Zayıflamak için beslenmeyi azalttım şuan 76 kiloyum. Beslenemediğim için gelişme olmadığını düşünüyorum. Bu spor için 10 yıllık sigaramı bile bıraktım 2 aydır içmiyorum. Beslenme haricindeki diğer bir hatam ise hareketleri nizamsız yapmam oldu. Yani ilk başta hızlı hızlı fazla dikkat etmeden yapıyordum. FLEXOR hocanın sayesinde onu öğrendim hatta biceps programını onun tavsiyesine göre yaptım farkı 2 haftada gördüm. Başka hatalarımda var tabi şuan aklıma gelmeyen. şuan ki vücudum bu. Aşağıdaki programıda forumdan faydalanarak kendimce yaptım. Amacım vücuda uyumlu biraz hacimli göğüs, kollar ve omuza sahip olmak, diğer bölgelerde ise sadece kas için çalışmak istiyorum. Çok hacimli ve kilolu olmak tercihim değil. Programı 2 aylık bilgilerimle yaptım o yüzden eminim çok yanlışım var. Bu sporu artık bilinçli olarak yapmak istiyorum düzgünce. Yardımlarınızı bekliyorum.


    PAZARTESİ
    Göğüs
    Bench press 3x8-6-4 max ağırlık
    Bench dumbell fly 3x10-8-6
    İncline press 3x8-6-4 max ağırlık
    İncline dumbell fly 3x10-8-6
    Biceps
    Barbell Curl 3x8-6-4
    Hammer Curl 3x8-6-4
    Close Grip Palms Down Barbell Curl 3x8-6-4
    Concentration Curl 3x8-6-4

    ÇARŞAMBA
    Sırt
    Lat Pulldown 3x10-8-6
    Barbell Rowing 3x10-8-6
    Deadlift 3x10-8-6
    Bacak
    Leg Curls 3x10
    Leg Presses 3x10
    Squats 3x10

    CUMA
    Omuz
    Seated Dumbbell Lateral Raise 3x10-8-6
    Wide Grip Upright Row 3x10-8-6
    Behind The Neck Press 3x10-8-6
    Front Dumbbell Raise 3x10-8-6
    Rear Delt Raise 3x10-8-6
    Triceps
    Tricep Pressdowns: 3x10-8-6
    Close Grip Barbell Curl Triceps 3x10-8-6
    One Arm Dumbell Triceps 3x10-8-6
     

    Ekli Dosyalar:

  2. tuymuna_37
    Offline

    tuymuna_37 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Kazakistan
    yazmayı unutmuşum. karın bölgesini evde kendim çalışıyorum.
     
  3. tuymuna_37
    Offline

    tuymuna_37 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Kazakistan
    o kadar kişi bakmış, program konusunda fikir beyanında bulunacak kimse yokmu?
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş