Programım ve eksiklikleri

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve TheDarkFire tarafından 15 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. TheDarkFire
    Offline

    TheDarkFire Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ben yeni başladım bu 1 ay boyunca evde çalışacağım ve hazirandan itibaren de salona yazılacağım.
    Haziranın 10 u gibi felan yazılacağım fakat o zamana kadar evde çalışacağım.

    Öncelikle: http://forum.donanimhaber.com/m_36468363/tm.htm
    Burada ki şınav ve mekik programını uyguluyorum sizce bu şekilde yararı olur mu yoksa günlük 10x4 şeklinde şınav ve mekik mi çeksem?

    Ayrıyetten 6 Kg lık dumbell ile
    http://www.bodyforumtr.com/threads/...bell-ile-çalışma-proğramı-yapılış-Şekli.8554/
    Buradaki hareketleri uyguluyorum.

    Ek olarak adonis geliştirmek için Leg raise yapacağım ama kaç set ve kaç tekrar yapacağımı bilmiyorum, bu konuda yardımcı olabilir misiniz?


    Ve bunları günlere böleceğim ama her antreman gününde şınav ve mekik çeksem sorun olur mu?
    Ve 1 gün durup 1 gün mü çalışıyım yoksa her gün farklı bölgeye çalışacağım için sorun olmaz mı?

    Çünkü dumbell ile çalışacağım programda 1 gün durup 1 gün çalışırsam örneğin kol çalışacağım güne sadece haftada 1 kere çalışabileceğim.
     

Sayfayı Paylaş