programım ve öneriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Froents tarafından 23 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Froents
    Offline

    Froents Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba Arkadaşlar sayın hocalar ve abiler - ben bu spora 1 ay önce başladım. 3 senedir dövüş sporuyla ugrasıyordum muay - thai ile yarı profosyonel şekilde. o yüzden ağır programla başlamaya karar verdim. ve vücudumun kaldırdıgına inanıyorum üstüne 3 kilo almayı başardım 1 ayda .

    --------------------------------
    Programım ;
    1. Gün -
    Göğüs
    Triceps
    Karın
    2. Gün
    Sırt
    Biceps
    3. Gün
    Omuz
    Bacak
    Karın
    4. Gün
    Dinlenme
    5.Gün
    Göğüs
    Triceps
    karın
    6.gün
    sırt biceps
    7.Gün
    Omuz
    Bacak
    Karın

    ----------------
    Programım bu biçimde salon pazar günleri acık değil o yüzden 4. günü pazar gününe gelecek şekilde ayarladım. hocam gelişmemin cok iyi gittiğini söyledi.
    -----------------
    Sizce bu program ile devam etmelimiyim. beslenmeye ve dinlenmeye önem veriyorum . Yaşım 17 kilom 58 Boy 1.78 civarı . en az 10 kilo daha almam gerekiyor . acelem yok zamanla gelişmek istiyorum.
    Önerileriniz nelerdir?
    Bu program ile devam etmelimiyim ? yoksa başka bir programa geçişmi yapmalıyım?
    Ayrıca önerebileceğiniz aşırı pahalı olmayacak şekilde hızlı kilo aldırıcı varmı ?

    --------
    Not: Setler 3 set olarakdan - 12 tekrar
     
    Son düzenleme: 23 Mayıs 2013
  2. PaleHorse
    Offline

    PaleHorse Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Program bölgeler güzel dağıtılmış ama dinlenme süren yetersiz gibi gözüküyor. Hala muay thai'ye devam ediyorsan, bu kadar çok ağırlık idmanı yapmamanı öneririm. En azından iki gün dinlenmen daha faydalı olacaktır.
     

Sayfayı Paylaş