Programım uyumlu mu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Matsumura tarafından 11 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Matsumura
    Offline

    Matsumura Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Karın olmadığının farkındayım, karını sırtın olmadığı günlerde çalışıyorum.Aynı zamanda karını hangi günde çalışacağım konusunda da tavsiye verebilirsiniz.

    Pazartesi

    Direnç antrenmanı: Göğüs, sırt, biseps, baldır; 5 set, 15-20 tekrar, aralarda 30 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    Salı

    Direnç antrenmanı:Quad, harmstring, omuz, triseps,; 5 set, 15-20 tekrar, aralarda 30 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    Çarşamba

    Direnç antrenmanı:Göğüs, sırt, biseps, baldır; 5 set, 12-15 tekrar, aralarda 45 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    Perşembe

    Direnç antrenmanı:Quad, harmstring, omuz, triseps; 5 set, 12-15 tekrar, aralarda 45 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    Cuma

    Direnç antrenmanı:Göğüs, sırt, biseps, baldır; 8-12 tekrar, aralarda 60 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    Cumartesi

    Direnç antrenmanı:Quad, harmstring, omuz, triseps; 8-12 tekrar, aralarda 60 saniye dinlenme.
    Kardiyo:5 dakika ısınma, 12 dakika yüksek tempo, 5 dakika düşük tempo

    **sadece direnç antremanındaki bölgelerin uyumluluğuna bakın geri kalanını kullanmıyorum
     

Sayfayı Paylaş