Programım sizce yetersizmi?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve lonely2 tarafından 27 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. lonely2
    Offline

    lonely2 Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    S.a

    Yaklaşık 2 ay oldu vg başlıyalı.

    boy:1.82 kilo:110

    Programım şöyle:
    Bütün hareketlerim setleri 3x15

    Omuz sıkma
    Yatarak gögüs press
    Dead lift
    Ayakta gögüs press
    Squat
    kalf
    Fransız dambl
    Kol daml
    Mekik
    Twister

    Gördünüz gibi baslangıc programındayım.amacım Hem kilo hemde kasları geliştirmek.Sizce ne kdr bu programla gitmeliyim?.Yada hocamla konusmalımıyım
    Acelemi ediyorum yoksa.
     
  2. adm78
    Offline

    adm78 Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    haftada bir 5 er rakam arttırarsan senin faydana olur. örneğin ben ilk olarak 12 ile başladım şimdi 35 tekrar yapıyorum. kullandığım dumbbeller 5 kilogramlık. ayrıca antranmanın şinav ve barfiks eklemen güzel olur.
     
  3. lonely2
    Offline

    lonely2 Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    şuan dambl agırlıgını arttırıyorum.14kg dambllarla calısorum
    ve suan şınav barfiks cekemioyorum kilomdan dolayı
     
  4. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşım senin amacın öncelikli olarak yağ yakmak olmalı. Yani az ağırlık çok tekrar az dinlenme. Kaldırdığın kiloları çok takma kafana. 15 tekrarı hızlı bi şekilde yapabileceğin ağırlıklarla çalış. Ayrıca hocanı dinlemeli ve acele etmemelisin. Sonuçta ayların yağı var üzerinde ve bir kaç ayda kurtulamazsın onlardan. Vücudun artık sana güzel görünmeye başlayana tüm bölgelerindeki yağlar azalana kadar bu programa devam etmeni öneririm. Sonra yağ yakma/kas çıkarma programına geçmelisin(bölgelere ayırma). Ben 92kg'ya düşünce geçmiştim bölmeli programa
     

Sayfayı Paylaş