Programım Omuz Genişletmek İçin Yeterli Mi?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve çikoçiko tarafından 18 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba değerli üyeler. spora yeni başladım. daha önceden de 1-2 ay yapıp bırakmışlığım vardır. ama şimdi ygs ye kadar bi altı ay devam etmek istiyorum. sınavdan sonra tekrar başlayacağım. yaşım 18. vücudumu iyi tanıyorum daha ergenlik çağındayım çoğu yaşıtım bitirdiği halde.. ve ergenliği bitirmeden iyice bi omuz genişletmek istiyorum. bunu hocama da belirttim bana program yazarken. o da merak etme kendini bana bırak dedi ama içim rahat değil. şimdi size omuz programımı yazacağım. sizce omuzlarımın genişlemesi için yeterli midir bu program? ve hocam çoğu hareketi türkçe olarak yazdı ben ingilizcesini internetten bulup getireceği inşallah yeterince anlaşılır olur.

    ısınma 5 dk
    omuz halter 8-8-6-6
    ön omuz halter 8-8-6-6
    shoulder machine press 10-10-10
    dumbell alternative front raise 10-10-10
    one arm cable side lateral raise 10-10-10


    ve evde olabildiğince geniş tutarak kapıya asılıyorum, bench press, incline bench press, omuz halter gibi barla yapılan hareketlerde barı olabildiğince geniş tutuyorum. bunların da bir katkısı olur mu? teşekkürler.
     
  2. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    En basa barfiks yazmalisin bence program iyi duruyo ama tekrar ve set sayilarini arttir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    çikoçiko bunu beğendi.
  3. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    evet tekrar ve setlerle çok hafif onu zamanla arttıracağız. şu barfiks meselesini de halletsek genişlemede yol alabilir miyiz?
     
  4. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Barfiks cok onemli bi yeri var mesela bak ben hep omuz genişliğimden ovunurum omuzlarim 130 cm arkadaşım var sadece barfiksden baska bisi yapmayan biri omuzlari bana cok yakin

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    çikoçiko bunu beğendi.
  5. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    ama tabi ki geniş tutarak barfiks çekeceğiz değil mi? bir de set tekrar vs bunları nasıl ayarlayayım? çok sağol bu arada dostum benim için çok önemli bi mevzu bu omuz genişliği.
     
  6. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    130 cm mi dedin? boy , göğüs karın ölçüleri kaç acaba?
     
  7. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    177 boy gögus en son 115 civari gelmisti ama baya once olmustum ozaman omuz 128 di karin hic olcmedim ama bacaklarim her biri 15 16 kg fazla kas oranı var baya buyukler bel onlara gore ice gocuk kaliyo bi duzeltemedim yag oranim % 16 17 filan 101 kg yim 80 85 arasi kas kg var

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    çikoçiko bunu beğendi.
  8. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    tavsiyelerin için teşekkürler. barfikse de başlayacağım.
     
  9. Lorethlorien
    Offline

    Lorethlorien Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    534
    Beğenileri:
    403
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    imkanın varsa yüzmeni tavsiye ederim kış geliyor biraz zor ama çok işe yarıyor
     
    çikoçiko bunu beğendi.
  10. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Barfiks kesinlik oneriyorum yuzmede iyi gide bilir ama vucut cok gelişmiyo bb ciler pek yapmaz o yuzden

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    çikoçiko bunu beğendi.
  11. çikoçiko
    Offline

    çikoçiko Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    23
    Cinsiyet:
    Bay
    malesef imkan yok yüzmeye. dediğim gibi evde bar da yok kapıya asılıyorum mesela :D baar alınır da yüzme zor. anca yazın.
     

Sayfayı Paylaş