Programım nasıl?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve wafwaf tarafından 21 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. wafwaf
    Offline

    wafwaf Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    Mrb arkadaşlar 65kg 179 cm boy ve 21 yaşındayım 1.5 yıllık aralıklı tecrübem var ve haftada 4 gün spor salonuna gidicem fakat 2 farklı program hazırladım sizce hangisi daha verimli olur? ilk program hocanın tavsiyesi

    ------------------------------------------------------
    bölgelerin yanındaki (rakamlar) hareket sayısı

    1. Gün
    Göğüs(4) + pazu(3) + bilek(2)
    2. Gün
    Omuz(4) + kanat(4)+ Tricebs(3)
    3. Gün
    Göğüs(4) + pazu(3) + bilek(2)++Mide(2)
    4. Gün
    Omuz(4) + kanat(4)+ Tricebs(3)

    Hepsi 3x10 tekrar şeklinde olucak

    ---------------------------------------------------
    birde
    1. Gün
    Göğüs(4) + pazu(3) + bilek(2)
    2. Gün
    Omuz(4) + kanat(4)+ Tricebs(3)
    3. Gün
    Göğüs(4) + pazu(3)+ Bacak (3)
    4. Gün
    Omuz(4) + Kanat (4) + Mide (2)
    burdada 4x8 tekrar şeklinde.

    sizce hangisi daha mantıklı?
     
  2. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Programın hiç sırt ve bacak içermiyor.Bence madem salona gitceksin oranın hocasından yardım iste sana yardımcı olucaktır program konusunda.

    Bu arada hareketleri piramit şeklindede yapabilirsin.Forumu araştır piramit şeklinde çalışmak nasıl olur bulabilirsin.

    Saygılar.
     
  3. wafwaf
    Offline

    wafwaf Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    8
    ztn ilk programı hoca tavsiye etti ben 2. programa bacak ekledim bilek ve tricebsi haftada 1 güne indirdim.
     
  4. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    O zaman hocana söyle böyle program olmaz. 1 gün göğüs 1 gün omuz şeklinde parçalanmaz genelde programlar.Ayrıca ne sırt var ne bacak. Genelde göğüs-biceps, omuz-triceps, sırt-bacak-bilek, 1 er gün arayla çalışılabilir.Tabi o da kişi önce adaptasyon programı ile biraz kas kazanmış ise.Eğer ısrar ediyorsan 2. programı uygula piramit şeklinde düzenle setlerinide.

    Kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş