Programım nasıl?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Tuna Yüce tarafından 21 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Tuna Yüce
    Offline

    Tuna Yüce Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    benim programım şöyle :
    Pazartesi: göğüs biceps
    Salı: bacak squat deadlift
    Çarşamba: tatil
    Perşembe: sırt biceps
    Cuma: göğüs triceps
    Cumartesi: biceps omuz
    Pazar: triceps sırt
    Evde yattığım için tatilim 1 gün nasıl program sizce?
     
  2. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada 3 gün biceps ve 2 günde triceps antrenmanı fazla böyle bi antrenman modeli ile büyük gelişim bekleme. Antrenman ettiğin bölge antrenman sonrası yediğin besinlerle ve dinlenmen ile gelişir , beslenmen hakkında bilgimiz olmadığına göre dinlenmene bakınca sen fırsat vermiyosun dostum dinlenmeye gelişmeye . Bicepsi 2 gün çalıştır , tricepsi 1 gün zaten göğüs idmanlarında triceps çok çalışıyo .
     
  3. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    2 gün bicepsede gerek yok bikere zaten 6 gün çalışman çok çok yanlış(mr.olympia'ya hazırlanmıyorsan tabiki).Kaslar hangi ara gelişecek yani.Bu programla deil gelişme gerileme yaşarsın.Bu arada squat,deadlift diye bir program yok onlar compound harekettir.Sana tavsiyem haftada 4 gün çalış yeterli.Her kas grubunu haftada 1 kez çalıştır.Ama hakkını vererek çalıştır ilerlemeyi göreceksin.Başarılar :)
     
  4. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim 6 gün antrenmanda sıkıntı yok ne olimpiasından bahsediyosun . Adam bölüm bölüm çalışıyo vücudu mesela pazartesi göğüs çalışıyo ertesi gün mesela sırt sonraki gün omuz bak noldu 2 gün göğüs için dinlenme gelişme süresi doğdu. Kol için haftada 1 günde olur 2 günde ben kendim 2 gün yapıyorum şuan biceps antrenman günleri arasında mesela 2 gün aralık bırakıncagayet dinlenmiş oluyo . Zaten göğüs 2 günde dinlenir , kol 1 gğnde bacakta 3 günde
     
  5. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Sen bunun kanısına nerden vardın acaba bu adam sonuçta profesyonel değil sen şu mantığa getiriyosun olayı 2-3 günde bir göğüs çalışırım gibi olay benim dediğim olay bundan farklı tamamen off day diyorum (hiçbir ağırlık aktivitesinde bulunmayacak) bu adam 6 gün çalışıcak ne ara dinlenicek böyle devam ederse dahada geriye sarar.Çok çalışmak çok kas anlamına gelmiyor yani.Küre giriyorsa isterse günde çift idman yapsın problem yok ;)
     
  6. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok çalışmak kas anlamına gelmiyo ne genç . Haftada 2 gün göğüs , 2 gün biceps girebilir kalan bölgeleri de birer gün girebilir bunda sıkıntı nerde bölge bölge çalışırken bi bölgeyi idman yaparsın sen mesela iki gün dinlenirken o iki günlük arada farklı 2 bölgeyi çalışabilirsin . Sen nabıyon 3gün mü haftada idman
    G
     
  7. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam sen beni yanlış anladın ben adama 2 gün göğüs giremezsin 2 gün biceps giremezsin diye bir şey demiyorum.Ozaman günde çift idman haftada 6 gün çalışsın 1-2 yıla arnold olur :).Ozaman bacağıda haftada 2 gün girsin Simeon Panda öyle yapıyor mesela ?.Haftada 2 gün göğüs,bicepse gerek yok.Bu adamın beslenmesi,uykusu dört dörtlük ise uygulasın bu programı birşey demiyorum.
     
  8. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim bende haftada bi gün göğüs bigün biceps yapıyodum yavaş gelişiyo 1.80 boy 68kiloyum yağ olmadığı için vücudumda iri durmuyo göğüsler bu açıdan haftada 2 gün göğüs girmeye çalışıyorum . Bicepsye önemli bi kad grubu görüntü için odan 2 gün giriyorum rich piana mı ne var ondan böyle görmüştüm mantıklı geldi .
     
  9. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Rich piana dediğin adam kür banyosu yapmış biri :D .Sen onun antrenman programını uygulamaya çalışırsan gerileme kaydedersin.Haftada 2 gün göğüs gir birşey demiyorum ama gerekte yok.Senin bu dediğin sadece göğüsler kollar gelişsin mantığına çıkıyor(sen farklı düşünüyorsundur orası ayrı).Vücudu bütün olarak görün bacak çalışmayada özen gösterin.Bütün kaslar önemli hepsinin bir işlevi var.
     
  10. ayyıldız1071
    Offline

    ayyıldız1071 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok bro onun idmanı ben nası yapayım. Sadece haftada 2 gün biceps mantıklı gelmişti . Kürün banyosu ne
     
  11. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam kür banyosu derken o adam kaç kere iğne felan vurmuştur.O adam iğneler sayesinde toparlamayı hızlandırabiliyor.Buda demek oluyoki o adam haftada 3 kez bicepste çalışır 3 gün göğüste çalışır.
     
  12. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş