programım nasıl gereksiz ağır mı sizce ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ftrci05 tarafından 3 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ftrci05
    Offline

    ftrci05 Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    pazartesi : russian twist yada bisiklet hareketi
    bench press
    dambıl press
    ıncline bench press
    ıncline dm fly
    flat bench dm fly
    dm pullover
    dm curl
    hammer curl
    ıncline dm curl
    barbell curl
    conceration curl

    salı : military press
    upright row
    arnold press
    cuban press
    lateral raise
    seated lateral raise
    front raise
    şınav
    bench dips
    lying bar extansiyon
    overhead dm extansion
    seated over head dm extansion
    kickbak
    mekik

    çarşamba : mekik
    şınav
    deadlift
    romanian deadlift
    bent over barbel row
    dm row
    good morning
    squat
    bulgariın jump squat
    lunge
    tek ayak benh e zıplama
    benche seri zıplama ağırlıkla
    calf raise

    sizce çok mu ağır bide 3 gün bunları yapsam üst üste 1 veya 2 gün dinlenip tekrar 3 gün üst üste devam etsem nasıl olru cok zorlar mı ?
     
  2. ftrci05
    Offline

    ftrci05 Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    ramazan bitmeden cvp gelirse çok iyi olur aslında ramazan sonrası sıkı bir şekilde çalışmalara başlamam lazım
     
  3. Vaas
    Offline

    Vaas Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Alınma ama programın genel manada saçmalığın daniskası. Ne hareket ismi gördüysen yazdın heralde :D Göğüse 6 hareket yazmışsın. 5 hareket yeterli ve 3 tane press hareketini üstüste yazmışsın emin ol nizamı yapamazsın 3. press hareketini. ayrıca ikinci günde omuzda lateral raiseden sonra seated lateral yazmışsın ne gerek var ? Birde 1.gün göğüs çalışmışsın 2.güne şınav yazmışsın :D Bence yazdığın bütün hareketleri yotubedan izle benzer olanları çıkar programından. Bacak hariç diğer bölgelerde 5 , bacaktanda 7-8 hareketi geçme.
    Tavsiye : Böyle sorularına cevap alman forumda çok zor . Bende yeniyim ve konularıma cevap yazanlar 3-5 kişiden fazla değil. Yeni olduğumuz için kimse uğraşıpta cevap yazmaya tenezzül etmiyor sen elinden geldiğince forumu oku ve ordan bilgi edinmeye çalış.
     
    ftrci05 bunu beğendi.
  4. loveofbody
    Offline

    loveofbody Yeni Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    kaçıncı yılın bu sporda ?
    beslenmen nasıl ?
    boy kilo vs kaç ?
    Vücut yapın ?

    Daha ayrıntılı yazarsan iyi olur ?
     
    ftrci05 bunu beğendi.
  5. ftrci05
    Offline

    ftrci05 Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    kardeşim tavsiyelerin için saol ..

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 23:38 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 23:35 ----------


    boy 1 80 kilo 80
    düzenli olmasada 1 yıldır yapıyorum vg ama basket oynuyorum o yüzden belli bir alt yapım var ..
    beslnmeme dikkat ediyorum ramazandan sonra daha dikkat edicem tabiki ..
     

Sayfayı Paylaş