Programım Hakkında

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve bedo123 tarafından 12 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bedo123
    Offline

    bedo123 Yeni Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Kendi Başıma Araştırarak Bir Program Ayarladım Salona Gidemiyorum Sınavlar Olduğu İçinProgramımın Yeterli Olup Olmadğını Sormak İstiyorum Yaş 15 Boy 1.73 Kilo 73


    Pazartesi Çarşamba Cuma

    Doumbell Press 18x2
    Doumbell Yana Açış 10x2
    Crunch Yana Uzanış 12x2
    Doumbell Hammer 16x2
    Crunch Y.Aşağı 16x2
    Bilek Bükme 10x2
    Doumbell Fly 10x2
    Oturarak Arka Kol 8x2
    Crunch 20x2
    Latarel 8x2
    Knee Push Up 12x2
    Doumble Concertain 10x2
    Calf Raises 12x2
    ______________________________
    Salı Perşembe Cumartesi Pazar

    Doumbell Press 20x2
    Doumbell A.Öne 10x2
    Crunch Bisiklet 12x2
    Doumbell Hammer 16x2
    Popo Arka kol 10x2
    Crunch Sokma 10x2
    Crunch Karıştırma 16x2
    Doumbell Öne 12x2
    Havada Arka Kol 10x2
    Crunch İleri Geri 10x2
    Doumbell Kafaya Ç 12x2
    Doumbell Fly 12x2
    Crunch 16x2
    Calf Raises 10x2
    Crunch Yan Press 10x2
     
  2. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html
    biraz karışık bir program ve bana azil zinde'yi anımsattı, tek oturumda bütün makineleri dolaşıyorum diyordu. Hareketler bölgelere ayrılmamış, bence flexor hocanın programını temel alırsan daha iyi olur. Ayrıca kasların çalışırken değil dinlenirken gelişir ve mutlaka dinlenme günleri de olmalı, forumu bolca okumalısın, başarılar...
     
    mr_dblue bunu beğendi.
  3. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Evet üstteki üyenin verdiği linkteki evde çalışma programını sitede yeni başlıyan çoğu kişi evde uyguluyor.Senin programın çok yoğun hareketler içeriyor , overtraining olma olasılığın o program ile yüksek ve yeni başladıysan en az 2 gün off vermen lazım sonra o günü 1 gün off a indirebilirsin.Overtraining yani kas yıkımı yapıyorsun iyi birşey yapmıyorsun bu bilgine.
     

Sayfayı Paylaş