Programım hakkında yorumlarınız

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sport tarafından 20 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sport
    Offline

    sport Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle belirtmeliyim ki 18 yaşındayım ve bu kış 19a gireceğim. Programda özellikle boy uzamamı etkileyecek birşey olup olmadığını öğrenmek istiyorum.

    Bugünki ölçümlere göre de vücudumdaki;

    KİLO: 56.6
    YAĞ KG: 5.8
    KAS KG: 48.6
    BOY: 1.76

    Programım 3 e ayrılmış vaziyette.

    1. Gün

    Bench Press 4x8
    Incline Press 4x8
    Dumbell Fly 3x8 ( Bu harekette kolları kırmadan yana doğru açıp yukarda birleştiriyorum )
    Pullover 3x8
    Scot Curl 4x8
    Barbell Curl 4x8
    Hammer 3x8
    Reverse Curl 4x8

    2. Gün

    Lat Pull Down 4x8
    Seated Cable Row 4x8
    One Arm D. Rowing 4x8
    Close Grip Bench 4x8
    Rope PushDown 4x8
    Lying Triceps Ext. 4x8

    Bunun yanında salona yeni gelen hoca bu programın sonunda şunları yaptırtıyor;

    - Belime ilk önce 5 KG bağlayıp barfix çekiyorum. Daha sonrasında 2 set daha 15 KG bağlıyorum ama bu 15 KGı bu sefer 10 yapacağım. 3 set barfix sonrasında yukarıya doğru zıplayıp kendimi aşağıya doğru bırakıyorum.

    - Barfixten sonra 3x8 dips.

    - Dipsten sonra 20 KG barla 3x8 squat yapıyorum.

    Squat sonrasındada esneme hareketleri yapıyorum.

    3. Gün

    D. Side Laterals 4x8
    Military Press 4x8
    D. Shoulder Press 4x8 ( Bunu yeni gelen hoca programdan çıkarttı )
    Uprigt Rowing 3x8 ( Bunu kombine bir hareketle eğilip, omuzları kaldırıp sonrasında barı çeneme kaldırarak yapıyorum )
    Squat 4x8 ( 20 KGlık barla )
    Daha sonra 2 dumbel alıp bir bacağımı öne doğru atıp sonra diğerini atıyorum bunuda 3x20 yapıyorum.
    En son 2 dumbel alıp yerden karşıya doğru uzanıp kendime doğruluyorum.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
     
    Son düzenleme: 20 Kasım 2011
  2. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    bu programla 1 iki seneye manyak vücut yaparsın tabi doğru beslenerek birazda takviyeyle. başarılar.

    KİLO: 56.6
    YAĞ KG: 5.8
    KAS KG: 48.6 <---- bunu anlamadım da kas kg derken vücuttaki kasların kg ımı biraz açarsan iyi olur .
     
  3. sport
    Offline

    sport Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim efekan :) Bugün ölçüm yaptırmıştımda salonda. Kağıtta yazan ifadelerle yazdım. Söylediğin gibi vücuttaki kasların kgımı.

    Sağ Bacak: 7.90
    Sol Bacak: 7.50
    Sağ Kol: 2.60
    Sol Kol: 2.70
    Gövde: 27.90
     
  4. sport
    Offline

    sport Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1. Günde şöyle bir değişik oldu;

    Bench Press 4x8
    Incline Press 4x8
    Dumbell Fly 3x8 ( Bu harekette kolları kırmadan yana doğru açıp yukarda birleştiriyorum )
    Pullover 3x8
    Barfix 3x8 ( İlk set 5 KG ile 8-9 tekrar ),( 2. set 15 KG ile 3 tekrar ),( 3. set 20 KG ile 1 tekrar)
    Dips 3x8 ( İlk set 5 KG ile 8 tekrar ),(2. set 15 KG ile 5-8 tekrar),(3. set 20 KG ile 3 tekrar)
    Deadlift 5x5
    Mekik

    Yorumlarınızı merak ediyorum.
     

Sayfayı Paylaş