Programım hakkında olumlu olumsuz görüşlerinizi yazın

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve iErtek tarafından 27 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. iErtek
    Offline

    iErtek Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    PAZARTESİ: Göğüs, Ön Kol, Kanat-Sırt
    Göğüs:Bench Press
    Butterfly
    İncline Press
    Ön Kol:Preacher Biceps Curl
    Barbell Curl
    Kanat-Sırt:Wide-Grip Lat Pulldown
    barbell pull down

    SALI:Omuz,Arka kol,Bacak
    Omuz:Behinde the neck press
    Overhead the neck press
    Seated dumbbell press
    Arka kol:Triceps push down
    Dumbbell French
    Bacak:Leg press
    Leg curl

    SETLERİ 10-8-6 OLARAK 3 SET UYGULUYORUM
    Çarşamba dinlenme ve aynı programı perşembe cuma uyguluyorum 3. ayım dolacak ve salondaki bazi kişiler çok ağır çalışıyorsun gibisinden şeyler söylediler bende sizden yardım almak için konumu açtım.
    Ek besin almıyorum bütcem şuanlık el vermiyor spora başladığımdan beri 1.5 kilo verdim çok yememe rağmen kilo alamama gibi bi problemim var.Bir diğer problemimde uzun boylu olduğum için kollarım ve ayaklarım ince gözküküyor o konuda çok sıkıntı çekiyorum.
    Boyum 184 kilo 67 yaş 17 sizden isteğim 4. ay ve ileriki aylar için bana uygun program ayarlamak YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLERR
     
  2. mrtroubleemaker
    Offline

    mrtroubleemaker Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2013
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence yanlış bi program. Neden diyecek olursan pazartesi üç bölge yazmışsın. Bu doğru değil diye düşünüyorum. Onun yerine pazartesi günü göğüs biceps çarşamba sırt triceps cuma günü ise omuz ve bacak seklinde bi program hazırlarsan daha iyi olur düşünüyorum . Başarılar.
     
    iErtek bunu beğendi.
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bacak antrenmanı yetersiz, sadece leg curl ve leg pressle yeterli güç ve büyüme elde edilmez, izolasyon hareketleri bunlar. Bacak için squat ve stiff leg deadlift veya romanian deadlift daha etkili olur. Bunlar da çok enerji gerektiren hareketler olduğu için antrenmanın başında yapılmalı. Omuz için 3 press yerine 2 press bir de yan veya arka açış daha iyi olur. Barbell pull down ne? Barbell row olabilir mi o?
     
    iErtek bunu beğendi.
  4. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    omuza 3 hareket bacağa 2 hareket gülünecek durum böyle ayıracağına 1. gün omuz göğüs sırt kollar 2. bacak diye ayır daha iyi sonra itme çekme bacak diye ayırırsın ileride tabi...
     
    iErtek ve doxux bunu beğendi.
  5. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    trkçrl'nin dediği doğru, direkt alt vücut/üst vücut diye ayırsan en güzeli aslında. Ama bu sitede henüz kimseyi yaptığından farklı bir sistemin daha faydalı olduğuna inandıramadım, o yüzden detaya girmiyorum :)
     
    fatalrhyme95 ve iErtek bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş