programım görüşleriniz nelerdir

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve rapperuzi tarafından 23 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. rapperuzi
    Offline

    rapperuzi Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    167
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    herkeze merhabalar arkadaşlar boy 1.90 kilo 96 3 ay önce bilinçsiz bir biçimde diyete başladım ve 2.5 ayda 20 kilo verdim tabiki kas kaybı çok yaşadım ve artık kardiyo+vg yapıyorum saonda çalışıyorum günde 40 dakika kardiyo yapıyorum ve internette bulup araştırdığım kendimce düzenlediğim kendime has bir antreman programı hazırladım hatalı olduğum biryer varsa düzeltirseniz sevinirim ayrıca salona haftanın 6 günü gidiyorum.
    pazartesi
    bench press 3x10
    üst göğüs 3x10
    kelebek 3x10

    salı

    kanat
    makarda enseye çekiş 3x10
    makinada oturarak karna çekiş 3x10
    ayakta çift dumbel yana açış 3x10
    barı çene altına çekiş 3x10

    çarşamba


    biseps 3x10
    triseps 3x10
    ÇİFT DUMBELL CURL (STANDING DUMBELL CURL)(dumbeli düz tutup yukarı kaldırma)
    PUSH DOWN (TRICEPS PUSH DOWN) (yayı tutup kollar sabit karın bölgesine indirip göğüs bölgesine kadar çıkarma)
    halat aşşa çekiş
    halat düz çekiş

    ve her antremandan sonra 40 dakka kardiyo ve her antremanda mide çalışıcam.
     
  2. Kaslı imam
    Offline

    Kaslı imam Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Haftada 6 gün biraz ağır gibi her kas grubunu haftada 1 kez çalıştırman yeterlidir hele karın kaslarını haftada 6 gün çalışmak çok ağır gelir.
     

Sayfayı Paylaş