programımı degerlendırımısınız

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve alpereray tarafından 25 Şubat 2007 başlatılmıştır.

  1. alpereray
    Offline

    alpereray Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1.gün(gögüs,biceps,sırt) 2.gun(omuz,triceps,bacak) PAZARTESİ-1)BENCH PRESS 2)DUMBELL FLYING 3)INCLINE BENCH PRESS 4)INCLINE DUMBELL FLY 4)BARBELL CURL 5)ALTERNATIF DUMBELL CURL 6)CONCENTRATION CURL 7)LAT PULL DOWN 8)T BAR ROWİNG 9)BARBEL KARNA CEKİŞ 10)DEADLİFT SALI-1)BEHİND NECK PRESS 2)FRONT RAİSE 3)CENEYE CEKİŞ 4)BENT OVER LATERAL RAİSE 5)CLOSE GRİP BENCH PRESS 6)PUSH DOWN 7)FRENCH PRESS 8)LEP PRESS 9)LEG EXTENSION 10)LEG CURL 11)CALF RAİSE
     
  2. Tamer
    Offline

    Tamer Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Kaç aydır çalıştıgını yazarsan daha sağlıklı yorumlar alırsın ;)
     
  3. alpereray
    Offline

    alpereray Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    programımla ilgili görüşlerinizi bekliyorum

    5 ay oldu bu sporu yapalı haftada dort gun gıdıyorum pazartesi,salı,perşembe,cuma gunlerı gidiyorum. PROGRAMIM ŞÖYLE:pAZARTESİ-10 DAKİKA KOSU VE STRECHING SONRA 1)BEHİND NECK BARBELL PRESS(10,8,6,6) 2)FRONT RAİSE BARBELLA(4*10) 3)ÇENE ALTINA BARBELL ÇEKİŞ(10,8,6,6) 4)BENT OVER LATERAL RAİSE (4*10) 5)CLOSE GRİP BENCH PRESS(10,8,6,4) 6)PUSH DOWN(10,10,8, 7)FRENC PRESS ALNA(10,8,6,6) 8)LEG PRESS(4*10) 9)LEG EXTENSION(4*10) 10)LEG CURL(4*10) 11)CALF RAİSE (4*10) 12)4*30 DİZLERİ KARNA CEKİŞ SALI-1)BENCH PRESS(10,8,6,4) 2)DUMBELL FLY DÜZ BENCHTE(4*10) 3)INCLINE BENCH PRESS(10,8,6,4) 4)INCHLINE DUMBELL FLY(4*10) 5)BARBELL CURL(10,8,6,6) 6)ALTERNATIF DUMBELL CURL(4*10) 7)DUMBELL CONCERTAION(4*10) 8)LAT PULL DOWN(10,8,6,6) 9(T BAR ROWING(4*10) 10)BARBELL ROWING(4*10) 11)DEADLİFT(10,8,6,6)11)4*30 DİZLERİ KARNA ÇEKİŞ VUCUT ÖLÜLERİM:BALDIR:56 CALF:36 BİLEK:17 OMUZ:123 PAZU:38.50 GÖGÜS:102.50 BEL:87.50 KALÇA:99
     
  4. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Antrenmanların çok yoğun ve uzun bunu haftada 6 güne çıkartıp her gün iki bölge, karın kaslarını her gün veya gün aşırı biraz daha uzun çalışabilirsin:

    Mesela göğüs-biceps
    omuz- bacak
    sırt -triceps

    Gibi çalışabilirsin, birazdaha gelişince yani 3 ay sonra veya 6 ay sonra, yine haftada 6 gün ve her antrenmanda tek bölge karın kaslarınıda gün aşırı çalışırsan daha iyi olur diye düşünüyorum.
     
  5. kerembey
    Offline

    kerembey Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Memur
    Yer:
    ankara
    katılıyorum.banada salondaki hoca senin programını yazmıştı.ağır çalışınca çok yorucu oluyor ve bazı hareketlerde gücüm azalıyordu.
     

Sayfayı Paylaş