Programımı değiştirmek istiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ccann_ tarafından 22 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ccann_
    Offline

    ccann_ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba herkese 2-3 aydır aşşağıda yazdığım programdayım gelişme oldu diyebiliriz ama değiştirmek istiyorum önerebilceğiniz bi program varmı?

    -Pazartesi: Ön kol- (Hammer Curls,Barbell Curl),Sırt (Wide-Grip Front Lat Pulldown,Seated Row) Bacak - (Leg Extension,Seated Leg Curl)

    -Salı: Göğüs- (Oturarark Cable Chest Press,Pec Deck Flye),Triceps- (Pushdowns With Rope Attachment,Lying-Supine Two-Arm Dumbbell Triceps Extension), Omuz- (Lateral Raises,Seated Dumbbell Deltoid Presses), Karın- (Bent-Knee Hip Raises,Parallel Bar Knee Raises)


    Çarşamba: Dinlenme
    Perşembe,Cuma gene Pazartesi Salı gibi aynı program

    Yani haftada her kası 2 kere çalıştırmış oluyorum 3 set tekrarlar genelde 12-10-8 olarak.Beslenmem düzgün. Daha çok hacimlenmek için ne gibi değişiklikler yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara

Sayfayı Paylaş