Programı Günlere Dağıtmak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve dts_1994 tarafından 3 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. dts_1994
    Offline

    dts_1994 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    3.ayımdayım,bu aya kadar programımı 2 güne bölmüştüm
    göğüs-biceps-sırt
    omuz-triceps-bacak
    şeklinde ancak bacak ve sırttan verim alamıyorum ayrıca salonda çok fazla vakit geçiriyorum,şimdi programı 3 e böldüm salı-perşembe-cumartesi-pazar gidebiliyorum,dağılım şöyle
    salı:göğüs-biceps
    perşembe:eek:muz-triceps
    cumartesi:kanat-bacak
    pazar:biceps-triceps
    korkum şu bu şekilde göğüs ve omuz haftada sadece 1 gün çalışacak ne kadar verim alırım normalde haftada 2 gün çalışmaya bile az verim alıyordum
     
  2. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    3 ay split program için erken diye düşünüyorum. yerinizde olsam tüm vücut programı uygulardım. ama 3e bölmekte ısrarlıysanız en bilindik 3 gün splitlerinden birini uygulayabilirsiniz.

    çekme - itme - bacaklar
    göğüs ve sırt - bacaklar - omuzlar ve kollar

    ağır gelirse 2 gün split veya tüm vücuda dönebilirsiniz.
     
    dts_1994 bunu beğendi.
  3. dts_1994
    Offline

    dts_1994 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    ilgilendiğin için saol ama tam anlamadım eğer yerimde olsan 2 ye bölünmüş programımı uygulardın diyosun,birde bilindik splitten kastın
    göğüs-sırt
    bacak
    omuz-biceps-triceps mi ?
     
  4. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    spora başlayalı 3 ay olmuş olması sebebiyle 3 e bölünmüş bir program ağır gelebilir diye düşünüyorum. çünkü 3 günlük programlar 3 gün çalışma 1 gün dinlenme şeklinde uygulanır. yani yeni başlayan bir sporcuyu zorlayabilir. bu sebeple bölünmemiş (tüm vücudu kapsayan) yani tek günden oluşan bir program 1 gün çalışma 1 gün dinlenme şeklinde veya çekme - itme şeklinde 2 ye bölünmüş bir program 2 gün çalışma 1 gün dinlenme şeklinde uygulanırsa daha uygun olur kanaatimce. 3 e bölmek istersen yapman gereken;
    çekme - itme - bacaklar
    göğüs ve sırt - bacaklar - omuz ve biceps triceps
    bu iki programdan birisi olabilir.
    ingilizcen iyiyse aşağıdaki link program oluşturmanda yardımcı olacaktır. bu sıralar baya çok paylaşıyorum bunu. :)
    http://www.exrx.net/Lists/WorkoutMenu.html
     
    dts_1994 bunu beğendi.
  5. dts_1994
    Offline

    dts_1994 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    gittiğim yer belediyenin gym i salı-perşembe-cumartesi-pazar dışında gitme şansın yok kapalı oluyo
     

Sayfayı Paylaş