Profesyoneller ve Steroidler

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve blackk* tarafından 25 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. blackk*
    Offline

    blackk* Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Slm millet aklıma takılan şu şimdi nereye bakarsak bakalım profesyonellerin hepsinin yok şu yiyecekleri yerim şunları içerim şu hareketi şöyle yaparım bunu böyle yaparım falan falan gibi makaleleri , röportajları var. Peki neden kullandıkları steroidleri hiç biri söylemiyor.Yanlış hatırlamıyorsam Jay Cutler ın günde 30 ünite growth aldığını duymuştum.Sizce neden bunlar prolar tarafından paylaşılmıyor? Tek amaç halkı yanlış yönlendirmemekmi acaba ?
     
  2. SSUO
    Offline

    SSUO Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    173
    Ödül Puanları:
    0
    Kullandığı şey sonuç itibarı ile bir tür doping. Arkadaşınla konuşurken bundan söz edebilirsin ama bu röportaj. Bunun yapılmasının amacı bu spor ile gerek yeni başlayanlar gerekse bir süredir devam edenler için bilgi ve fikir vermek, örnek teşkil etmek. Bu yazının içinde ''günde 30 ünite growth alıyorum'' derse herhalde ertesi gün röportaj yapan gazete veya dergiyi gümletirler.
     
  3. AmericanHistoryX
    Offline

    AmericanHistoryX Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Bunun yeni başlıyanlardaki etkisini düşünsene? Makaleyi okuyanların %90'ı bi yerlerden growth temin edip 1 ayda Jay Cutler gibi olmaya çalışıp kendilerini hastanede bulucaktır..
     
  4. camkinoz_61
    Offline

    camkinoz_61 Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18

    Yapma kardeşim günde 30 ünite gh mı olur.Adamın ölür.Tıpta bile hangi hastaya bir günde 30 ünite ilaç enjekte ediliyor.Bunlar yalan dolan itmat etmeyin.Gelelim steroid konusunu neden dışarıya lanse etmiyorlar konusuna.Aslında sen ben ve diğer arkadaşlar senin gibi düşünebiliriz fakat bu steroid konusu çok tehlikeli bir konu.Bu adamlar steroid konusunda bilgi paylaşımı yapsa kamuoyuna ne olacak amatörü anlayanı anlamayanı denemeye kalkışacak ve sonuç olarak yanlış kullanmaktan sıkıntılar doğacak.Ve en önemlisi bu maddeler yasak yani bile bile bunlar anlatılmaz.Zaten avrupada sadece bu steroidler için özel doktorlar var.Sanmayalımki prolar kendi kafalarına göre kullanıyorlar steroidleri.Selametle.
     
    blackk* bunu beğendi.
  5. blackk*
    Offline

    blackk* Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul


    30 ünite olayını duydum sadece üzerinde durmadım zaten (banane kullanırsa kullansın :p ). Ayrıca benim kast ettiğim olay insanlar hangi sporu yapıyorsun diye sorduklarında body building deyince aman fazla abartma demeleri olympia lar gibi olacağımızı sanmaları. Ama dediğin gibi etraf akılsız insan kaynıyor.Gerçi söyleselerde fena olmaz hani nüfus olayı azalır biraz :p
     
  6. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Proların ortalama kac unıte growht aldıgını sanırım en ıyı bozokaydın soyleyebılır bu forumda, eger bu yazıyı gorurse..
     
  7. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    bozokaydın hocada nerelere kayboldu ne zamandır hiç uğramıyor foruma.
     

Sayfayı Paylaş