Profesyonel bir desteğe ihtiyacım var !!

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ERMANvtec tarafından 8 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ERMANvtec
    Offline

    ERMANvtec Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba,

    bu sporu uzun yıllardan beri yapıyorum, ama ilk defa bu kadar ciddi bir diyet olayına girdim. Ama diyet aparken de kas kütlesini korumak ve üstüne koymayı hedefledim. ramazan bayramından sonraki pzt hayatımdan şeker ve karbonhidrat adına herşeyi kestim.
    Sabahları 5 yumurta beyazı +bir bardak yulaf ezmesi (86)gr + br ölçek protein tozu + bir bardak light süt mikserde çırp teflon tavada pankek yapıyorum
    ara öğünde yeşil elma yada mandalina
    Öğlen 12 den akşam 6 ya kadar da 100 gr bulgur pilavı ve 100 gr tavuk göğsü öğünlere bölüp yiyorum.

    antreman günlerim ve sistemim ( her hareket 3*12-10-8-6)
    Pzt : göğüs + arka kol
    Salı : sırt + ön kol
    çrş : off
    Prş : omuz + bacak
    cuma : cardiyo + miğde
    cts-pzr : off

    kol antremanlarında 3 hareketi geçirmiyorum
    Cardiyo ise bantta 6 eğim ile 6 tempoda yürüyorum 20 dakika bisiklet 15 dakika sonra karın hareketleri
    yağ yaktırıcı olarak ise L-carnitine 3600 mg + animal cuts +cla ( sabah öğle akşam almam lazım ama bazen unutuyorum almayı düzensiz kullanıyorum)

    antreman zamanlarımda ise ant öncesi protein tozu whey 1,5 ölçek + C4 extreme + bcaa

    haftada bir iki gün tatlı bişeyler atıştırıyorum. vucudumda kas oranım yüksek ama ödemden dolayımı yağdan dolayımı bilmiyorum ama belirgin değiller.

    Ve bu kadar tempoya karşılık vücudum yağlanmaya başladı göbek bölgem özellikle. Nerede eksiğim var yada extra ne yapmalıyım tavsiyesi olan varmı acaba.
    Katı diyet programlarına açığım. daha şiddetli antreman tavsiyelerine açığım yeterki tecrübe edilmiş olsun.

    Saygılarımla,
     
  2. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    genel olarak bakınca pek de bi hata yokmuş gibi duruyor açıkcası. akşam öğününü yazmamışsın. 100 gram tavuk tek hayvansal proteinin mi? (kahvaltı dışında)

    yalnızca bu definisyon döneminde sabah kahvaltısını hayatından çıkartabilirsin. kardiyoyu ağırlık antrenmanı öncesi mi sonrası mı yaptığın da önemli.

    ve belki senin de dediğin gibi deri kalınlığı ve ödemin etkisi vardır, 2 hafta günlük 6 litre su iç ödem mi değil mi anlaşılır üstad.
     
  3. Taarruz
    Offline

    Taarruz Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Katı diyeti mart temmuz arası uyguladım, tavsiye etmiyorum, çok kas kaybı yaşadım.

    Şu an zayıflamaya başladıysan hedefin ne kadar sürede vermek bilmiyorum, kısa süre içerisinde vereceksen kas kaybı kaçınılmaz.

    Kış mevsimi zayıflamak yerine yerinde olsam yaz mevsimine kadar sürecek yağ yakımına başlaman.

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş