Proğramım konusundaki görüşleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve hubelekhubelek tarafından 10 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. hubelekhubelek
    Offline

    hubelekhubelek Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben sitenize yenı uye oldum ve 1.5 aydır antreman yapıorum nekadar yeterlı bılmıyorum ama dun gıttıgım bı salonda bana aynı hareketlerı tekrar tekrar yaparsan kas yanıgı olacgını soyledıler.
    kas kutlesı belırlı bıryerden sonra gelısmezmıs eger sureklı aynı hareketlerı devam ettırırsem. ne olur bana bı yol gosterın cunku butun sıtelere baktım bı yol bulamadım.
    gercekten bana yardımcı olursanız cok sevınırım cunku bu spor benım daha saglıklı ve zinde kalmamda cok buyuk yardımcı oldu.
    calısmaya baslamadan once 110 kıloydum boyum 192 cm
    sımdı ıse 102 kol kalınlıgım sag kol 42 sol 41 dı,sımdı sag 44 sol 43.ama yaptıgım bıcok yanlıs var sanırım.
    ben yuksek agırlıktan dusuk agırlıga dogru antremanımı devam ettırıyorum, bu bır anlıs sanırım ve hergun calısmadan 45 dakıka once amıno 3000 4 tablet ve hemen sonra 4 tablet alıyorum.calısmam bıttıkten sonra 250 gram plıc gogus 5 yumurta akı yarım paket etİmek 4salatalık veya ıkame lıflı yesıllık yıyorum.
    calısmam 3 saat suruyor ve ben calısma bıttıkten sonra gercekten cok az yoruluorum,ama calısmaya yenı basladıgımda durum farklıydı.ve antremana baslamadan once 2 fınca sade nescafe ıcıyorum cok yararı oluyor
    çalısma duzenım su sekılde:

    GÖĞÜS PRES:
    (55kgX10)X2
    (45kgX10)X4
    (40kgX10)X4
    (30kgX15)X4

    OMUZ PRES:
    (40kgX5)X2
    (30lkgx10)X3
    (25kgX10)X4
    (20kgX10)X4

    KANAT:
    (55kgX10)X3
    (50kgX10)X3
    (45kgX10)X4
    (40kgX10)X4

    ÖNKOL(DUMBELL)(SAG+SOL KOL)
    (20kgX5)X4
    (15kgX10)X8
    (10kgX10)X12

    ARKAKOL
    (10kgX10)X4
    (7.5kgX10)X4
    (5kgX10)X4

    BİLEK:(BAR İLE)
    (30kgX10)X3
    (25kgX10)X3
    (20kgX10)X3

    neler yapmalıyım benı bılgılendırırsenız cok sevınırım ıyı calısmalar.
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.103
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    3 saat çalışma çok fazla belli bir yerden sonra vucut kendini kapatır ve sen sinirleri çalıştırırsın vucudu değil

    Ayrıca proğram yeni başlayanlara göre biraz fazla ağır ilk aşamayı geçtiğini varsayıp sana 2. ay proğramını öneririm kilo fazlanız olduğu içinde dinlenme günlerinde cardio yaparsanız çok iyi olur

    http://bodyforumtr.com/forum/viewtopic.php?t=6160
     
  3. hubelekhubelek
    Offline

    hubelekhubelek Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tesekkur ederım HOCAM

    BENIM YAPTIGIM ENBUYUK HATA SANIRIM DINLENME GUNUNUDE KOYMAMAM HERGUN AMINO ASIT ALIMI ANTREMANDAKI ILE AYNIMI OLMALI YANI 4E 4
     
  4. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Kas yanığı değilde yıkımı desek daha iyi olur :) kastedilen kas guruplarına dinlenme fırsatı vermeden hergün hergün çalışma sonucu gelişimin olmaması veya yavaş olması yani 3 ileri 2 geri gitmiş oluyoruz, şimdi genellikle hergün farklı kas gurupları çalıştırılır, haftada bir iki günde dinlenilir, mesela birgün göğüs-biceps(pazu), bir gün omuz-bacak, birgün sırt-triceps (arka kol) sonra bir veya iki gün dinlenme ve başa dönüş şeklinde bu sadece bir örnek çeşitli varyasyonlar yapılabilir.

    Yüksek ağırlıktan düşük ağırlığa değilde düşükten yükseğe doğru çalışılması gerek, hem psikolojik-sinirsel olarak hem vücut adaptasyonu ve sakatlıkların önlenmesi açısından her sette hafiften ağıra gidilmesi daha doğru olur.

    Netice itibariyle her antrenmanda iki kas gurubunu çalışıp diğerlerine dinlenme fırsatı verilmesi daha yerinde olur, hem böylelikle daha sert antrenmanlar yapılabilir ve daha iyi gelişim olacaktır ağırlık idmanı kısa sürebilir biraz, olsun kalan zamanı koşu veya diğer kardio aktivitelerine ayırılabilir.

    Saygılar.
     
  5. hubelekhubelek
    Offline

    hubelekhubelek Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gercekten tesekkur ederım.
    forumunuz cok kalıtelı spor yapmadan once bu ıse meraklı olanların sıze danısması mutlaka gereklı.
    bı sorumdaha olucak calısmadan once alınan fazla kafeın dehıdrasyon sentezını arttıtoyrmus bunun bı zararı varmı yanı vucuttan fazla su atımının antremanın duzenlılıgı konusunda bı zararı olurmu.
     
  6. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Kafein biraz su atıcı etkisi var fakat bu zararlı olacak seviyede değil, ben de antrenmandan önce kahve içmeyi seviyorum :) . Antrenmandan 45-60 dk önce bir iki (100-200mg) adette bildiğimiz aspirin alabilirseniz çok iyi olur.
     
  7. hubelekhubelek
    Offline

    hubelekhubelek Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    salisilik asitin yararı varmı gercekten.az once dedıgınız gıbı antreman cızelgemı yenıden yapılandırdım.ve kardıyo antremanlarına bıraz daha agırlık vermeye calısıcam ve kucukten buyuge agırlık arttırımını yapacagım,gunduz temel ıkı hareket ornegın gogus onkol, aksama dogru 150 mekık ve 150 yana egılme olarak ayarladım.gerekten cok yardımcı oldunuz bu arada aspırın herderde devaymıs gercekten :D
     

Sayfayı Paylaş