Plaj vücudu..

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve badboy9119 tarafından 25 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar diyelim istediğimiz vucuta ulaştık. Vucudumu korumak için ne yapmalıyız? Yani diyelim daha fazla göğüs,kol ne bileyim bacak olarak kaslanmak istemiyorum. Proteini mi azaltmalıyım? Veya hafif kg ile mi çalışılmalı? Ne kadar hafif? Hafif kg ile çalışıpta kas kaybı olmaz mı korucaz derken
     
  2. OkuyomBenYaa
    Offline

    OkuyomBenYaa Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    Kilo almazsan daha fazla hacimlenmessin, dengeli beslenip idmanlara devam edeceksin, kaldıki pilaj vücudu için epey bi kas kütlesi gerekiyor cılız bi vücut istemiyorsan, o vücudu yapana kadar tecrübe kazanıp sonrasında korursun zaten dert etme
     
  3. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Tatmin edici cevap olmadı bu.
     
  4. CaglarYildiz
    Offline

    CaglarYildiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Ankara
    herşeyi yazmış zaten nesi tatmin etmedi? İstediğin hacme ulaştıktan sonra daha fazla hacimlenmek istemiyorsan beslenmeni ona göre ayarlıcaksın! Kas kütlesini korumak içinde yine idmanlarına devam ediceksin. Hacim kazanmak istemediğin içinde çok ağırlık az tekrar değilde az ağırlık daha cok tekrar yapıcaksın optimum düzeyde çalışcaksın yani.
     
  5. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    çalışmaya aynı şekilde devam ederseniz formunuzu korursunuz.
     
  6. asit1212
    Offline

    asit1212 Üye

    Katılım:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Sanırım arkadaşın merak ettiği ne kadar az kiloyla çok tekrar yapıcaz bana göre 2 kilo azdır başkasına göre 10 kilo eğer birine göre çok kilo az geliyorsa çok tekrar yaptığında kas büyümez mi?
     
  7. -RevoLt-
    Offline

    -RevoLt- Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.018
    Beğenileri:
    463
    Ödül Puanları:
    93
    yaklaşık 6 aydır bulkdayım ve bi sene daha bulkda olucam.seneye martta definasyona girip vücudu parçalıcam.
    eğer plaj vücudu istiyorsan sağlam beslenmeli kütle kazanıp hacimlenmelisin sonrasında kasları parçalayarak define bi vücuda sahip olabilirsin.
     
  8. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    eğer hacim almak i,stemiyor olan vücudunu korumak kondisyonunu arttırmak i,stiyorsan çok tekrar az ağırlık çalışacaksın olacak bitecek .
     
  9. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Diyelim İstediğim vucuttayım şuan daha da gelişmek istemiyorum bulklanma yani. O az kg çok tekrar derken? Kaç tekrar ve kaç set mesela ? Bu sefer de kaslar kücülmez mi hiç uyarı vermiyoruz? Yüksek ağırlık girince de gelişiyoruz mesela.?
     
  10. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    bu büyük bir bidondan küçük bir bardağa tam gramajında su dökmek gibi bişey değil..

    yani bir kaç antrenmandan sonra yanlışlıkla kocaman olmazsın.

    önce bir plaj vücuduna sahip ol. sonra zamana bırak... antrenman yaptıkça vücudundaki değişimleri takip edecersin, tecrübe edinirsin, soruna kendin cevap verir hale gelirsin.
     
    sultanmehmed bunu beğendi.
  11. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Sanki plaj vücudu öyle hemen sahip olunabilinen bişyey :) Bence o tip bir vücud yapmak, tabii gerçek anlamıyla oldukça zor. O vücudu yaptığında zaten bu işle ilgili hemen hemen herşeyi öğrenmiş ve kendi vücudunu tanımış olursun. Ondan sonrada neyi nasıl yapacağına kendin karar verirsin
     
  12. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Plajh vucudundan herkesi kastı nedir arkadaşlar ? Benim şuan vucudum yaşıma göre iyi. Daha fazla gelişsin istemiyorum. Ne yapmalıyım diyorum hala plaj vucudunun zorluklarından bahsediyorsunuz
     
  13. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Yaşına göre vücudunun iyi olması senin plaj vücuduna sahip olduğunu göstermez. Fit vücud ayrı şey, plaj vücudu ayrı şey. Bu nedenle de sen plaj vücudu die yazarsan insanların ona göre yorum yazması da çok doğal.
     
    GencGrafiker bunu beğendi.
  14. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Plaj vucudundan kastı ne herkesin allah aşkına? Plaj vucudu dediğin 40+ kol değilk ki. 35-40 arası kollar , düzgün göğüs sırt vs. Survivor izliyorsan nihat altınkayanınki bence plaj vucudu. Veya c.ronaldonun.
     
  15. viperking
    Offline

    viperking Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    377
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    53
    Bu cevaptan sonra kendi adıma artık bu konuya bir yorum yapmaya gerek kalmadığını düşünüyorum :)
     
    caglar007 ve demircan256 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş