pilavın yerini yulaf ezmesi tutar mı ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve merlink tarafından 13 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. merlink
    Offline

    merlink Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar antremandan 1 saat önce enerji vermesi açısınadn karbonhidrat olarak pilav yerine yulaf ezmesi yenilebilir mi? 1 porsyon pilav = 1 porsyon light sütle yapılmış yulaf ezmesinin yerini tutar mı ?

    teşekkürler şimdiden.
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Hep aynı şeyleri yemeyin birgün pilav bir gün makarna bir gün patates haşlaması gibi.

    yulafı kahvaltıda tüketin bence. sonuçta ikiside karbonhidrat kaynağı farke den birşey olmaması gerek.
     
    merlink bunu beğendi.
  3. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    İdmandan 1 saat önce komplex karbonhidrat (pirinç, bulgur , yulaf vs.) tüketilmesi performansınızı olumsuz yönde etkiler. İdmandan en az 2 önce bu gibi katı besin tüketimini bitirmiş olmanız gerekir.
     
    merlink ve Jesse_James bunu beğendi.
  4. merlink
    Offline

    merlink Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Dediklerinizi uyguluycam sağolun
     
  5. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    eğer mecbur lkalırsanız , yani "açlık saati 6 saat üstünde seyrederse " idmandan 1 saat önce "haşlanmış patates " yiyebilirsini,z, ya da 1/2 tabak yağsız pirinç de iş görür...

    ancak ,mecbur kalındığı halde , yani uzun süre aç kalma durumunda...fazla sorun olmaz...)
     
    Danny Boy bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş