Phil Heath Vücut Geliştirme Öneriler

Konusu 'Uluslararası Vücut Geliştirme' forumundadır ve MesutG tarafından 24 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Phil Heath Vücut Geliştirme Öneriler




    Phil heath Mr .Olympia 2011 ünvanını eline aldığında belkide en çok konuşulan kol bölgesindeki mükemmel defnisyon ve hacimdi.Adeta 3d bir filim izlerken hissedilen gibi görüntü veren müthis kollları Phil in en büyük silahı oldu.Kendisi Vücut Geliştirme camiasında hediye olarak tanımlanır bu sporun fanlarına verilmiş bir hediye gibidir phil heath.

    Şimdi başlangıç düzeyindeki vücutçular için phil Heath in verdiği bazı önerileri kendi anlatımıyla vericem sizlere.



    Limitlerinizi herzaman bilin yeni başlayanlar bicepslerini 9 setten fazla çalıştirmamalıdır gene aynı şekilde tricepslerde 9 setten fazla çalıştırılmamalıdır.Tekrar sayıları içinse 8 ile 12 tekrar idealdir.Egzersizlere gelince hangi egzersiz sizin kol bölgenizde daha iyi sonuç veriyorsa zamanla bunlari tespit edip kol idmanlarınızı bu şekilde biçimlendirin.Bazı egzersizler bana yarayabilir ama bunlar sizlere aynı şekilde etki etmeye bilir ama ben size genede aşşağıda kendi biceps kol antrenmanımı yazıcam.

    PHIL HEATH'S BICEPS ANTRENMANI

    Barbell preacher curls 3 set 10 tekrar

    Incline dumbbell curls 3 set 10 tekrar

    Two-arm high cable curls 3 set 10 tekrar

    One-arm high cable curls 1 set 10 tekrar
     
    Phil_Heath ve rockybalboa7 bunu beğendi.
  2. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    9setten fazla yapmayin derken yanlis yazilmamis dimi set yani 8 set 10 tekrar garip olmazmi biraz?
     
  3. MesutG
    Offline

    MesutG Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    :D yanlıs yazılmamıs ama yanlıs anlasılmıs onun belirtmek istedigi antrenmandaki toplam set sayısı 9 set olmalı :)
    yani 1. hareket 4 set ise geri kalan hareketlere 5 seti paylaştıracaksın ;)
     
    simitci88 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş