Personel Trainer Önerisi

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mrthr35 tarafından 15 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    merhabalar 4. ayıma yeni başladım ve ölçümlerden sonra gelişimin az olması sebebi ile salondaki hocam kendisi daha önceki çalışmalarımı inceleyerek bana program yazdı. iyi yada kötü yorumlarsanız sevinirim ve bana olumlu olumsuz katkısı ne olur?

    1.gün Göğüs kol
    Bench Press 4x10
    Dumbell Bench Press 4x10
    İncline Bench Press 4x10
    İncline Bench Press 4x10
    Kol
    Cable Curl 4x10
    z bar curl 4x10
    Dumbell curl 4x10

    2. gün Bacak Omuz
    Bacak
    squat 4x10 (12)
    Leg Press 4x10 (12)
    Leg extension 4X12
    Lunge 3x10
    Omuz
    smith motion shoulder Ön 4x10
    smith motion shoulder Arka 4x10
    Dumbbell Side Lateral + arnold press 4x10 superset
    3.gün Sırt Arka Kol
    Sırt
    lat pulldown Göğüse 4x10
    lat pulldown Enseye 4x10
    barbell row 4x10
    One Arm Dumbbell Row 4x10
    Arka Kol
    push down enseden 4x10
    Ters Tutuş ile Triceps PushDown tek kol ile 4x10
    Halatla Pushdown 4x10

    şunuda belirteyim. bu sporu uzun yıllar boyunca yapmayı planlıyorum. ama hedefim yarışmalara katılmak değil. 45 50 cm kol yapmak değil. şuan tahmini olarak söylüyorum 79 kiloyum kas kütlem tahmini olarak 61 62 kilodur. yüzde 16 17 yağ oranım vardır. ben nisana kadar 61 62 kg olan kas kütmeli 69 70 kiloya kadar arttırıp nisandan sonra düzenli bir definasyon programı ile yağ oranımı yüzde 12 civarına çekmeyi planlıyorum. daha sonraki hedefler ilerleyen zamanlarda belirlenir zaten.
    [​IMG]
    vücut şu şekildedir çalışma ve tam beslenme ile söylediğim hedefler gerçekleşirmi sizce?
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş