patellofemoral Ön diz ağrısı (sporda sakatlanma)

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve Pelloosshh tarafından 22 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Pelloosshh
    Offline

    Pelloosshh Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Üniversite Öğrencisi
    Yeniden merhaba arkadaşlar:

    Bugün sporda maalesef kendimi fazla zorladığım için ön diz ağrısı çekiyorum. Spordan çıktığımda hiçbirşeyim yoktu fakat 4-5 saat içinde bu ağrı ortaya çıktı.
    Ortaya çıkmasıda şöyle oldu 1 saat boyunca birşeyi ayakta bekledim ve hafif hafif dizlerim bükmeye başladığımda sağ ön diz kapağımda hafiften bir ağrı hissettim ve bu ağrı büktükçe kötü bir hale geldi.
    Buna genelde sporcu ön diz ağrısı sendromu diyorlar (bundan 2 yıl önce sol dizimde yaşadım aynısı) ve neredeyse 3 ayda geçti. Bazı hareketleri kısıtlayarak ve özel bir ilaç (jel) kullanarak anca geçti. Eczaneden almıştım bu jeli.
    Şimdi sporu bırakayım mı? Yani nasıl devam edebilirim sizin bir öneriniz var mıdır acaba?
    Birde şimdi üniversiteye yurtdışına gideceğim bu cumartesi... İşler epey karıştı gördüğünüz gibi

    Şimdiden teşekkürler
     
  2. Pelloosshh
    Offline

    Pelloosshh Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Üniversite Öğrencisi
    Dün gece bunu yazdıktan sonra buz presi yaptım arkadaşlar ardından, dizimi düz bir şekilde uzatarak yattım grce boyunca, sabah kalktığımda ağrım minimuma indi ama yinede zorlamak istemiyorum... Sizce neler yapmalıyım
     
  3. elezar
    Offline

    elezar Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2012
    Mesajlar:
    727
    Beğenileri:
    528
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kamu Yönetimi Mezunu
    Yer:
    Ankara
    Size tavsiyem oncelikle bir dokyora gorunmeniz zaman zaman biz sporculari tatmin edemeselerde onlar veli nimetimiz kendinizi dinleyin ağrı minimum olsada varsa antrenman yapmayin yada dizinize hic yuk binmeyecek oturarak veya makinanakar yardimiyla bacak dışındaki kas gruplarinizi calistirabilirsiniz neye yonelik nasil calistiginizi bilmeden sanirim bu kadar yardimci olabilirim eklemlerimiz çok önemli bunlari yasayan birisi olarak yazıyorum bunları
     

Sayfayı Paylaş