Parcali gogus program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve deathlifter tarafından 9 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Herkese iyi gunler

    28 yasindayim 1.76 boy 95 kiloyum. 3 yildir body ile ugrasiyorum. Son 2-3 yildir agir kardiyo ile devam ediyordum 3-4 gun kosu (8-10)km ve 4 gun salona gidiyordum. Kardiyoyu fazla abarttigim icin tam istedigim gelismeyi elde edemedim o yuzden son 6 ay azalttim, haftada bire kadar, bu yuzden kilo artisi oldu. Supplement olarak weider mega forte kullanıyorum.

    Neyse soruma gelince:

    Son programda, 3 gunluk program ile haftada 4 kez gidiyordum, 4. gun 1.gunun tekrarini yapiyordum:

    1.gun gogus-biceps
    2.gun omuz-triceps
    3.gun sirt-bacak
    4.gun tekrar 1.gunden devam..

    Yeni programda yine 4 gun gidecegim, kollari tek gun yapmak istiyorum, tricepsler daha zayif oldugu icin bicepslere gore tek gun triceps-biceps calisacagim. Soyle dusundum:

    1.gun gogus-sirt
    2.gun triceps-biceps
    3.gun omuz-bacak
    4.gun tekrar 1.gun ... devam

    Hoca dedi ki ya gogusu tek gir, programi 4 gune yay, ya da 3 gunluk yapacaksan gogus programini parcala dedi. Degilse gogus kaslari dinlenmemis olur fazladan yorarsin dedi. Ornek olarak

    pzt: gogus - sirt
    sali: triceps-biceps
    persembe: omuz-bacak
    ctesi: gogus (ama baska hareketler) - sirt

    Diger kol, omuz, sirt, bacakta parcalamana gerek yok aynilarini yapsan olur dedi ama gogusde degisimli olarak farkli hareketler yap dedi. Mesela 1.gun incline press, incline fly, dambıll press ve dips yaptım, ctesi de mesela alt gogus press, acis, polaris, cable, pullover vs.. yapsam sizce nasil olur? Yoksa yine 1.gundeki hareketleri mi tekrar edeyim, yoksa gogus icin 1 gun ayirip program
    4 gune mi yayayim pzt gogus, sali triceps-biceps, persembe omuz-sirt ctesi bacak gibi..
     
  2. BOSNAK
    Offline

    BOSNAK Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    375
    Beğenileri:
    147
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ist-izmir
    -kardio yu abarttığı nı kendin söylemişsin ama hala devam ettiriyosun..
    -hafta da 7 gün (4ağırlık 3kardio) çalışıyorsun vücudunu dinlendirmiyorsun
    -göğüs programın da bench press i göremedim
    -biraz kafan karışmış karmaşık programlarla bu işin içinden çıkmaya çalışıyorsun

    omuz-triceps yerine kanat-triceps deneyebilirsin diğer programında çünkü kanat programın da bicepsler etkilendiği için yorulmamış tricepslerin le daha verimli çalışabilirsin uzun zamandır kanat triceps çalışmadıysan hem vücudunu şaşırtmış olursun..

    dostum anlayamadığım göğüs bölgen zayıfmı zayıfsa neresi (alt göğüsmü üst göğüsmü) ona göre program çıkar..diğer bölgelerine göre zayıfsa birkaç ay tek gün çalış

    bacak çalışırken çalışma şiddetini bilmiyorum ama eğer bacak çalışmasını ciddiye alıyorsan omuz ve bacak çok yorucu olur
     

Sayfayı Paylaş