Panik Bozukluk ve Anksiyete ile Zayıflamak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve alexandervonlouie tarafından 2 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. alexandervonlouie
    Offline

    alexandervonlouie Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    18 yaşındayım ve 2 yıldır panik atak hastasıyım.b12 vitaminim düşük, zayıflamam gerekiyor.Boyum 175, kilom 106.Yani bu sorunla nasıl zayıflanabilir bilmiyorum.Acaba bu hastalığın zayıflama ve spor yapma sürecinde nasıl en düşük miktara çekebilirim?? Bilhassa ricam panik atak hastası varsa onlardan tavsiye bekliyorum, lütfen:'(
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bir dönem panik atak çekmiştim. Bu seni yemeye mi teşvik ediyor? Ben tam tersine yemeden içmeden kesiliyordum. b12 için doktorunun verdiği ilaçları kullanmalısın. b12 eksikliği tek başına depresyona yol açabilir ve panik atağı kötüleştirebilir. Eğer eksiklik varsa sadece beslenerek yoluna koyman zor olur, ilaç takviyesi gerekecektir. Spor zaten rahatsızlığına iyi gelir. Çok zorlama ama çünkü şu anda kalp hızlanması seni strese sokacaktır, tam güç vermeden yapman daha iyi olabilir. Bir de kalp rahatsızlıkları panik atakla karışabiliyor, spordan önce kalbinin sağlam olduğuna emin olmalısın.
     
  3. alexandervonlouie
    Offline

    alexandervonlouie Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Aslında tam anlamıyla yemeye teşvik etmiyor, yemek zorunda kalıyorum. Panik atak zamanında ne buldum yiyorum.Normalde de alışkanlık oluyor bir süre sonra.B12'yi zaten asla bırakmam, zaten balıktan tiksinen bir insan olarak çok handikap bu benim için.Balık yiyemiyorum ve babam karadenizli:)ne ironi değil mi ama?? Evet o kalp hızlanması baş belada.,145 nabzı görmüştüm birkez çok moralim bozulmuştu.Genelde 100-135 oluyor, zaten benim tansiyon ve nabız düşük/normal arası.14/9 ve 115 nabız bende panik atak demek(spor harici) o denli. Normal 11/6-7 tansiyon 65-90 nabız.Zayıfken 10/6 tansiyon 60-90 nabız.Su içmeyi seviyorum Allah'tan, nabzı kontrol altına alıyor ama çok durmam gerekiyor. İki yıl önce detaylı bir check-up testi yaptırdım özel bir hastahanede, hiçbir kalp sorunu olmadığını söylediler.Sadece b12 düşük ve potasyum çok minimal bir değerde yüksek çıkmıştı.O zamanlar en kritik zamanlarımdı üstelik, kalple ilgili bir sıkıntım yok Allah'a şükürler olsun.Sanmıyorum da.
    Ha birde kalp demişken, bu protein tozu ve vücut geliştirme gibi şeyler kalbe zarar verir mi??Ve birde son olarak aylardır kafamda takılan bir soru var.Bu steroid iğnesi olmadan bir insan yağ oranını %10 civarına çekemezmi,kasları olmaz mı en güzelinden yani illa böyle doğal işleyişi hızlandıran ve genelde bozan yöntemlere mi başvurmak gerekiyor??
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Bu durumda iş senin iradende bitiyor, yememen lazım. Fakat şöyle de bir durum var ki yağ yakımı da insanı strese sokan bir süreç. Bunu doktorunla planla bence, düzgün iş olsun. Nabzını da bu kadar yakından takip etme, sana kafayı yedirtir. Sonuçta 2 yıldır yaşıyorsan bunun seni öldürmeyeceğini biliyor olman lazım. Bırak kalp hızlanırsa hızlansın, nolacak.
    Vücut geliştirmenin kalbe zarar vereceğini zannetmiyorum ama hedef olarak çok iri bir vüut koyma gene de. Doğal limitlerinde kal yani, steroidi falan unut. Profesyoneller steroid kullanıyorlar ama sürekli doktor kontrolündeler, sense amatörsün. Tek sitediğin iyi görünmeki güçlenmek, sağlıklı olmak. Bunun için steroide ihtiyacın yok, müsabıklara bırak o ilaçları. Protein tozunun zararı olmaz. %10 civarında yağ oranı içinse hiçbir şeye ihtiyacın yok, sadece beslenmeyi öğreneceksin, o kadar. Tamamen doğal yollarla düşük yağ oranlarına inebilir, kas kütleni arttırabilirsin.
     
  5. alexandervonlouie
    Offline

    alexandervonlouie Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Doktora gidecek param şu an maalesef yok.Devlet hastanesindeki diyetisyenler de acaba baştan savar mı diye bilemiyorum .Birde bulunduğum çevrede hep özel hastane var.Ve giriş ücretleri bile bir aylık spor salonu aidatı kadar nerdeyse.Nabzımı çok takip etmem de genel sonuç bu. Ki bir zamanlar aksesuarım olmuştu tansiyon aleti:) birde gittiğim spor salonunda Samsung gear gibi böyle nabız gösteren şeyler var ama tutunca gösteriyor bisikleti. Adı ne bilmiyorum. Evet onun bilincinde olduğum için zayıflamaya karar verdim zaten,yoksa nereye kadar şişko şişko dobişko.Birde o biraz pinpirik abidesi bir insan olmamdan kaynaklı, birşey yapacağım zaman çok derine dalıyorum soruyorum.en son spor salonunda kollarım ağırlıktan çok ağrıyınca damar mı yırtıldı acaba diye korkup bıraktım sporu.Galiba normalmiş o ağrı.Ama ne bilem ben.Zaten ben iri vücut hayatta istemem, omuzlar göğüsler geniş olsun yeter.Hem çoğu insan da da o sıkıntı var,Cristiano Ronaldo ya da Arnold Schwarzenegger gibi olmak istiyorlar.Ben kaslı olurken zarif bir görüntü de istiyorum, genç duruyor çünkü.Uzun bir boyun ve zayıf bir yüz kaslı bedenle birleştimi çok zarif duruyor cidden.Zaten ben şişik olmak istemiyorum,hedefim de tam olarak şu;
    [​IMG]
    Böyle bir fiziğim olsa yeter bana da artar bile, daha da ağlamam çirkinim diye. Birde evet bağışıklık sisteminin güçlenmesi için yapacağım bu sporu. Birde ben birşey soracağım,ne yemek gerekli??Su içerim(4lt günde),süt ve sit ürünleri delisiyim,sebzelerle aram çok iyi,etle aram iyi.Bir tek balık sevmem.
     
  6. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Eğer diyetisyene gitmek istemiyorsan b12'den zengin besinlerle kendine göre bir düzen tutturabilirsin.
     
  7. alexandervonlouie
    Offline

    alexandervonlouie Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Onlar ne bilmiyorum vallahi. Biliyor musunuz??
     
  8. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Ezbere sayamam ama google sizin dostunuzdur, arkadaşınızdır.
     

Sayfayı Paylaş