P90X beslenmesi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve bayjeey tarafından 9 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bayjeey
    Offline

    bayjeey Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    okuyorum
    Yer:
    yozgat
    Merhaba p90x'e defalarca başlayıp bırakmış biri olarak tekrardan bırakmamaya kararlı bir şekilde dönüş yaptım , birinci haftamı tamamlamak üzereyim daha önceden body geçmişim var bundan 2 yıl önce 20 kilo verip yerini çok olmasa da kasla doldurdum fakat göbeğimdeki sarkmalardan bir türlü kurtulamayıp spora ara vermiştim , p90x'i gördüğüm anda bu karnı bu programla düzeltirim dedim , yaşım 17 boyum 176 kilom 68 , okulda genelde sandaviç ekmek arası yeşillik domates ve tavuk göğüsü yiyorum onun haricinde beslenme şeklim genelde birazdan aşşağıya yazacağım gibi :) fakat okula da artık soğutmaz yemek kabıyla makarnamı bulgurumu tavuk göğüsümü götürmekte kararlıyım neyse uzun lafın kısası az cok tanıdınız beni , bu beslenme programı ile kas kütlesi inşa edip karnımdaki deri sarkmasından kurtulup yaza bomba bir şekilde dönebilirmiyim sizce ? hesaplamalarımda günde aldığım kalori 2000'i geçmiyor fakat yanlışda olabilir birde siz değerli abilerim bakın istedim.
    HER SABAH 100 GR YULAF
    ÖĞLEN (PAZARTESİ , ÇARŞAMBA,CUMA) 200 GR BULGUR PİLAVI 250 GR TAVUK
    ÖĞLEN (SALI,PERŞEMBE,CUMARTESİ) 200 GRAM MAKARNA 200 GR TAVUK
    ÖĞLEN (PAZAR) 250 GR TAVUK GÖĞÜSÜ 1 TABAK SALATA YADA MEVSİMLİK SEBZE YEMEĞİ
    1.ARA ÖĞÜN 15 ADET CEVİZ,FINDIK,FISTIK YADA 1 ADET MEYVA
    AKŞAM (PAZARTESİ ,ÇARŞAMBA) 250 GR TAVUK 200-150 GR BULGUR PİLAVI + ÇORBA
    AKŞAM (SALI,CUMARTESİ) 200-300 GR BÜYÜK 1 ADET BALIK GENELDE SOMON 1 TABAK SALATA YADA MEVSİMLİK SEBZE YEMEĞİ + ÇORBA
    AKŞAM (PERŞEMBE) 200 GR TAVUK 1 TABAK SALATA YADA MEVSİMLİK SEBZE YEMEĞİ + ÇORBA
    AKŞAM (CUMA) 200-150 GR BULGUR PİLAVI + ÇORBA 200 GR DANA ETİ
    AKŞAM (PAZAR) 200 GR TAVUK 1 TABAK SALATA + ÇORBA
    2.ARA ÖĞÜN 1 KASE YOĞURT YADA MEYVA
    2.GÜNDE BİR 1 BARDAK YATMADAN SÜT
    GÜNDE 4 LİTRE SU
    HAFTADA 2 ADET TOPLAM 600 GR SOMON BALIK
    HAFTADA 200 GR DANA BİFTEK
    HAFTADA 2.5 KG TAVUK GÖĞÜSÜ
     
  2. UgurTut
    Offline

    UgurTut Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Umarım gene bırakmazsın başarılar ..
     
  3. kaci
    Offline

    kaci Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trakya
    Benim sana tek tavsiyem bunları günü gününe uyduramadığında moralin bozulmasın. Bak yerine başka birşey ye mesela saatinde yiyemedin diyelim eve gidince ye. Birde p90x te antreman aksatmamaya bak günün her saati yapabileceğin birşey sonuçta evde yapıyorsun. Tabi özel durumlar haricinde.
     
  4. bayjeey
    Offline

    bayjeey Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    okuyorum
    Yer:
    yozgat
    Yorumlarınız için teşekkür ederim genelde programı aksatmıyorum fakat bazen yoga gününde ufak kaçamaklar verebiliyorum , beslenme olarak da genelde yiyebilecegim şeyler ama bazen üşenip balık almaya gitmezsem onun yerini illa ki tavukla doldururum diye düşünüyorum

    ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş