P90 x yağ yakma

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve omerx tarafından 7 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. omerx
    Offline

    omerx Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 2 haftadır p90x classic uyguluyorum ve ne göbek bölgesinde nede başka biryerde 1cm bile incelme olmadı.

    Öncelikli olarak bel-göbek bölgesini inceltmek istiyorum çünkü baya göbek yaptım.

    göbek:108
    bel:103
    kalça:108
    boy:174
    kilo:89
    yağ oranı:%32

    gördüğünüz gibi baya kiloluyum şuan.
    Şimdi bu p90x i nasıl kullanmalıyım ki bel-göbek-kalça inceltmede en etkili olsun kas oluşturmak 2. planda şuan.

    classic'te kol için olan egzersizlerin şuan bir işe yaradığını düşünmüyorum incelmek için, ama mesela yogada felaket ter atıyorum.

    Sizce hangilerini yapmalıyım. haftada 3 gün double'de yazabilirsiniz. önceden biraz altyapım var.

    Birde classicte neden cardio kullanmıyorlar ?

    Bu benim ilk mesajım bu arada, cevaplayan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
     
  2. gakkos
    Offline

    gakkos Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    636
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    şimdi ben direk şunu söylemek istiyorum P90x veya başka bir program yaptın diye sihirli değnek gibi direk yağ yakamazsın veya kas hacmi alamazsın neden diye soracak olursan (Bodyforumtr okudukca daha fazla bilgiye ulaşacağını bil)
    beslenme + idman + dinlenme + disiplin = sonuç formulü gerekir
    bence sen belsnemeni nasıl aptığını yaz ona göre bir yorum yapalım. beslenmeyi ayarladıktan sonrada idman konusuna geliriz sonrada resim felan eklersen tam bir bütün halinde sana çözüm bulamaya çalışırız.
     
  3. Duke Nukem
    Offline

    Duke Nukem Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2006
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Yüzme
    Altıncı haftadan sonra belirgin incelme görürsün.

    P90X Doubles gereksiz bence, sürekli aynı Cardio X denen rutin adamı sıkar. Kenpo X ve Yoga X e dikkat et, beslenme programına uy ya da uyma ama mutlaka bir beslenme programın olsun. Orada verilen program çok uçuk, ama alacağın yağ, protein, carb oranını oraya göre düzenleyebilirsin İngilizcen varsa.

    Ab Ripper X i sabah kalkar kalkmaz yap, ama öncesinde iyice ısın, ana programı da akşama doğru yaparsın. Polymetrics i filan çıkarabiliyorsan problem olmaz, ben öylesine başlamıştım geçen hafta bitirdim haftaya p90X+ a geçmeyi düşünüyorum. Yoga yı filan pek takmamıştım ben açıkçası esneklik problemim yok. Cardio yerine Kenpo X i yap bolca ağırlık off günlerde. Beyaz ekmek ve şekerli gıdalardan uzak dur, iyi ve ölçülü yağ tüket, ketçap mayonez yerine hardal tüket. Bir de sabahları iki yumurta tavsiye ederim.
     
  4. omerx
    Offline

    omerx Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevaplarınız için çok teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş