Overtraining ve Tavsiyeler

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bodyfreak tarafından 11 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bodyfreak
    Offline

    bodyfreak Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar Muscle&Fitness'da okuduğum bir kaç makeleden sonra acaba hata yapıyormuyum sorusu aklıma geldi ve bir de size sormak istedim.Simdi makalede tricepsin kucuk bir kas grubu oldugu ve triceps antremanindan once gogus ya da omuz varsa daha az set icermesinin gerektiğini anlatiyordu.Bir diğeri ise Ön omuzların zaten incline hareketlerde ve omuz da calistigini ve ekstradan bir ön omuz calismasinin fazla gelebileceğini yazıyordu.Programimi sizlere yazacağaım eğer bir overtraining söz konusuysa lütfen söyleyin.

    Pazartesi : Off
    Sali : Gogus+Omuz+Triceps
    Çarşamba: Biceps+Sirt+Bacak
    Perşembe: Off
    Cuma : Off
    Cumartesi : Gogus+Omuz+Triceps
    Pazar : Biceps+Sirt+Bacak

    Tum kas gruplarini calistirdiktan sonra 2 gun dinlenmeleri icin vakit ayirdim bu programda.Simdi daha kolay anlasilmasi icin Omuz+GöğüsTriceps antremanini yaziyorum

    Dumbell Overhead Press 4x12-10-8-6
    Bent Over Raises : 4x12
    Lateral Raises : 4x12
    Front Raise : 3x10

    Incline Bench Press 4x12-10-8-6
    Incline Fly : 3x12
    Bench Press 4x12-10-8-6
    Flyes : 3x12

    Reverse-Grip Bench Press 4x12-10-8-6
    Dumbell Kick Back 3x12

    Sizce Ön omuz ve tricepse fazla gelir mi bu antreman ? Beslenmem gayet duzenli,protein ve karbonhidrat aliminda sıkıntım yok.Yorumlarinizi bekliyorum ?
     
  2. AnkTıp92
    Offline

    AnkTıp92 Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2010
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Tıp Fakültesi Öğrencisi
    Yer:
    Ankara
    Senin yapını bilmiyoruz ki yorum yapalım. Overtraining senin kaslarının dayanıklılığı ile alakalı bir konu. Kişiden kişiye değişebilir. Mesela A kişisi bu antremanla over olurken, B kişisi bu antremanı üst üste 2 kez yapabilir gibi.
     
  3. sheridan
    Offline

    sheridan Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    107
    Ödül Puanları:
    53
    overtrain olmak cok zor birşeydir ama senin beslenmen uyku düzenin genetik yapın gibi seylerle alakalıdır ...
    mesela bnm antrenmanım haftada 6 gün
    hepsindede agır calısıorm ama eve gayet dinc geliyorum...
     
  4. djpisagor
    Offline

    djpisagor Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Yer:
    izmir
    Bence vucüdun ne diyor ona bakman gerek. Benzer bir durum benimde tricepslerim de oldu. Artık göğüs günü biceps, sırt günü de triceps çalışıyorum. Çünkü göğüs çalışınca triceps yoruluyor aynı şekilde sırt çalışınca biceps çalışıyor. Ayrı günlerde yapmak bence daha iyi. Tabii ben bu sporda yeniyim belki benim için şu an ağır geliyordur ama uzun süredir yapıyorsan sende sorun olmayabilir.
     
  5. bodyfreak
    Offline

    bodyfreak Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Valla kendimi dinledigim de böyle git diyor ama bilemiyorum.neyse 1 ay izleyelim bu programi artis olmassa bakariz sagolun..
     

Sayfayı Paylaş