Orta seviye beslenme düzeyi , Clean Bulk tarzı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Aliriiiza93 tarafından 5 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Aliriiiza93
    Offline

    Aliriiiza93 Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Girne
    Merhaba arkadaşlar, bu düzeyde olan ve olmaya çalışan arkadaşlara bu konuda zamanla edindiğim bilgileri paylaşmak isterim
    Öncelikle yemek düzeni ile başlamak isterim :
    Kalktığınız gibi vücudunuz akşamdan kalan yıkım düzeyinde olduğu için mümkünse basit şeker alın, mesela küçük bir cikolata uygun olabilir kahvaltınızı yarım saat içinde yapın , yumurtanızi yeterli düzeyde yemeye mümkünse 1 kase yulaf yemeye özen gösterin yanında peyniri zeytini salatası vs ki ogunluk ihtiyacınız karşılasın, sütunuzu unutmayın .

    Ara öğünde yağ namına bir avuç kadar kuruyemis iyi gider , antrenmandan 2 saat öncesine kadar yaklaşık 35 40 gram kadar protein içeren hayvansal gıda ve yanında yaklaşık 100 gr a tekabül eden bulgur kepekli makarna esmer Pirinç iyi gider. Tatlandırmak amaçlı soslu tercih edebilirsiniz .

    Antrenman oncesi supp kullanıyorsanız onları alın, ben beslenmemden dolayı gerek görmüyorum nedenini açıklayacağım.

    Antrenman sonrası mutlaka yıkıma başlanacağı için aldığınız öğünleri atılacağını bilseniz dahi artırın , whey var ise bittiği gibi antrenmanıniz tüketin yoksa basit şeker benim tercihim jelibon muz tüketin, ve yarım saat içinde yemeğinizi yemeye özen gösterin ben antrenman öncesi yediklerimi 30 40 gram arttırarak yemek gramajini yiyorum .

    Mümkünse arada bitkisel gıdaları da atistırın yemeklerde 2 saat sonrasında .

    1 meyve tüketmeniz iyi olacaktır aciktiginizi düşündürüp normal abur cubur yiyeceğinize bu sizi kesebilir.

    Yatmadan 1 saat kadar öncesinde son ogununuzu alın mısır 100 gr ton balığı olabilir .

    Cazein olarak pek birşey almıyorum. Siz ton balığının saatini biraz geri çekebilirsiniz reaksiyon yaratmasin diye .

    Ben yaklaşık olarak 160 170 gr lik protein 250 270 gr karbonhidrat ve 30 40 gr lik saf yağ tüketiyorum.

    Çalışma olarak şuan 3 bölgede yoğunlaştım diyebilirim beslenme konusu olduğu için çok açmak istemiyorum birbiriyle bağlantılı çalışıyorum diyebilirim kas gruplarını.

    Eksiğim var ise daha bilgili arkadaşlar tamamliyabilirler kendi düzenim üzerinden yola çıktım sorularınız olursa altına yorum bırakabilirsiniz .

    Herkese kolay gelsin :)

    SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Franquez bunu beğendi.
  2. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    güzel paylaşım bravo benim beslenmeme yakın tabi ben 400eyakın karb alıyorum:)
     
  3. Aliriiiza93
    Offline

    Aliriiiza93 Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Girne
    Yaglanmaya fazla müsaitim, teşekkürler :) amacım her ay 25 35 gram arttırmak bir anda çıkmak istemedim amacım biraz vücudu alıştırmak , diğer arkadaşlarada başlamak ve orta seviyede kullanacakları hakkında yardımcı olmak istedim

    SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    eline sağlık güzel program olmuş:)
     
  5. Aliriiiza93
    Offline

    Aliriiiza93 Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Girne
    Arkadaşlara ışık tuttuysak ne mutlu bize :)
     

Sayfayı Paylaş