Oneri ve yardim lutfen.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve TuranicTURK tarafından 10 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TuranicTURK
    Offline

    TuranicTURK Üye

    Katılım:
    11 Mart 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trondheim
    Merhaba arkadaslar.Sanirim soracagim sorulari assagi yukari 1000er kez gordunuz ama hem iyi bir forum kullanicisi degilim hem de VG terimlerinden anlamadigim icin konulara ulasmakta zorluk cekiyorum.Bazi konularda yardimci olabilirseniz sevinirim.Kol,karin olculerimi bilmedigim icin suan soyleyebilecegim boyum 1.75 ve kilom 90.Hem kilo vermek hem de kas yapmak istiyorum.Hedefimdeki kilo 75,kas orani ise abartiya kacmadan,goze hosgelen bir vucuda sahip olmak.1-2 gun icerisinde resimlerimi yukleyecegim.Merak ettigim konularin en basinda gelen kardiyo.En temel sekilde aciklamak gerekirse,kardiyo nasil yapilir,ne yapmam lazim.Daha dogrusu,3 ayda 15 kilo vermek icin,diyeti nasil bir kardiyo ile desteklemeliyim?Mesela gunde kac km,bu kmleri de kac dakikada kosmaliyim?Bunun yaninda kas gelistirmek icin de sorularim olucak fakat onlar gelecek gunlerde veya haftalarda.Dedigim gibi,sizi ayni sorularla muhattab ettigim icin kusura bakmayin,zamanla alisacagiz artik forum sayfalarina.Simdiden yardimci olan herkese tesekkurler.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 09:53 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 09:50 ----------

    3 ayda 15 kilo vermek istiyorum,bunun mumkun olup olmadigini bilmiyorum o yuzden eger mumkun degisel,siz o 15 kg yerine 3 ayda verilebilecek maksimum kiloyu dusunun. :)
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    hafatda 1 kg vermek idealdir fazla veriyim derken kas ve su kaybı yaşamak sitemessiniz o yuzden yavaş bır şekılde verın acele etmeyın

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    bu lınkte kılo verme hakkında bırcok yazı var okuyun.

    Yağ yakmak için yüksek kalp atış hızında, yavaş tempoda ve sürekli olarak yapılan egzersize kardiyovasküler ya da kısaltılmış olarak kardiyo denir. 30 dakika boyunca durmaksızın yapılan koşu, bisiklet, yüzme ve kürek en popüler kardiyo egzersizlerdir.

    Fitness salonlarında kardiyovasküler türdeki egzersizleri kısa sürelerde yapan kişilere sık rastlanır, oysaki bu tür kısa süreliğine yapılan bir egzersiz ısınma dışında pek bir sonuç getirmez. Kardiyovasküler bir çalışmanın istenen hedefe (yağ yakmak gibi) ulaşmada etkisi olması için, 15 dakikadan az olmamak kaydıyla ve mümkünse 25 – 35 dakika süreyle yapılması gerekir.



    İnsan vücudunda, yağ yakma enzimleri ilk 10 dakikadan sonra harekete geçer. 10 dakika kadar yapılan kısa ve tempolu bir koşu yalnızca karbonhidrat yakmanızı sağlar. Böylelikle depolanmış yağları yakmadan spor yapmış olursunuz. Egzersizlerin minimum 25–30 dakika yapılması, yağ yakımının sağlanması için şarttır.


    Haftada 3 ila 5 gün, 30–40 dakikalık orta yoğunlukta kardiyo egzersizleri yapmalı, başlangıç seviyesindekiler, egzersizin yoğunluğunu kademeli olarak arttırmalıdırlar. Eğer zaten belli bir seviyedeyseniz, haftanın iki günü daha yoğun program uygulayabilirsiniz. Kardiyo programınızı düzenli uygular, yediklerinize dikkat eder ve programınızı sıkıcı hale gelmeden her 3–4 haftada bir değiştirirseniz, düz bir karına çok rahat sahip olabilirsiniz.


    yazı alıntıdır.
     
  3. heldic
    Offline

    heldic Yeni Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenileri:
    1.113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    dusuk karbonhidratli bir diyet uygularsaniz kas kaybiniz olmadan yag yakmis olursunuz sadece kardiyo sirasinda degil surekli ve aclik cekmezsiniz

    Dusuk karbonhidratlara ornek olarak tas devri dukan karatay psmf diyetlerini oneririm
     

Sayfayı Paylaş