onemlı olan?

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve cornelius tarafından 24 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cornelius
    Offline

    cornelius Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    onemlı olan fazla tekrar hafıf agırlıkmıdır? yoksa fazla agırlık az tekrarmıdır?
     
  2. B3RkOvi
    Offline

    B3RkOvi Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2006
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Hayir onemli olan hareketi dogru yapmak.
    Yani yuksek agirlik ile hareketi yanlis yaparsan kaslari calistirmaktan cok eklem yerlerini zorlarsin.Dusuk agirlik bile olsa hareketi dogru yapmak en onemlisidir.
    Mesela ben Lying Triceps Extension 30 kilo Z barda calisiyorken sonra anladim ki hareketi yanlis yapiyormusum simdi 20 kiloyla daha duzgun ve dogru yapiyorum.
     
  3. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Bu konular fazlasıyla konuşuldu yinede şöyle söylim az kilo çok tekrar definasyon ve dayanıklılık için, yinede sınır olarak 12-15 ten fazla olmamalı, çok kilo az tekrar ise patlayıcı kuvvet ve hacim artışı için genelde 4-6 tekrardan daha az çalışılmaz . Egzersizler mutlaka nizami yapılmalıdır. Çalışmanın mahiyeti amaca göre seçilmelidir.
     
  4. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Önemli olan arama yapmak ;)

    "Tekrar sayısı" ile başlayabilirsin.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş