ON Whey İle Universal Amino 3001 Kombinesi ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve 007EMRE tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. 007EMRE
    Offline

    007EMRE Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar Whey olarak Optimum'un %100 gold whey ürünü ile Aminoasit olarakta Universal 'in 3001 ürününü kombine etmeyi düşünüyorum.Sizce nasıl olur.Görüşleriniz nelerdir ?
     
  2. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    güzel tabi ama yanına needen bi creatin eklemedin özel bi nedeni mi var bence creatin veya fazla tavsiye etmememe rağmen nox ürünü eklemelisin ama creatin daha ideal bence
     
  3. 007EMRE
    Offline

    007EMRE Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İstanbul
    Creatini 18 yaşından küçüklere önermiyolar.Bende yeni 17 oldum.İlerde bazı sorunlar olabilir falan yazıyodu biraz araştırma yaptım o yüzden biraz korktum açıkçası şimdilik amino ve whey ile idare etmeyi düşünüyorum.
     
  4. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    allahın emri değilya 18 yaş ona bakarsan wheyde aminoda en az creatin kadar neyse amannnn başarılar
     
  5. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Eğer 17 yaşınızdaysanız bence ilk başta beslenmeye önem verin. Emin olun iyi bir beslenme size çok şey kazandıracaktır. Ama supplemente başlamak istiyorsanız whey ve amino kullanabilirsiniz. İki marka da bence iyi. Fakat 3001 size biraz ağır gelmesin yani daha düşüğü de bence olabilir. Creatini bilemem ama no ürünü kullanmanızı önermem.
     

Sayfayı Paylaş