Omuzlar hakkında bir soru

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Hallil tarafından 18 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar kemiklere yüklenmeden 8 kiloluk 2 tane dumbelle omuzlarımı kas ve kemik olarak nasıl büyütebilirim.Daha 15 yaşındayım ve 1.73 boyundayım boyumun uzaması benim için kastan daha önemli.Dumbellerle genellikle bench press falan çalışıyorum yatarak.Ayakta çalışmıyorum hiç bi zaman.Omuzlarımı büyütmek için önerilerinizi bekliyorum....
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    hafıf kıloyla omuz calıssan zaten boya engel olmaz omuz hareketlerını agır kıloyla yapılmıyor ben 2 kg le yapıyorum yana acma yapın cok tekrar yapın 20x3 gıbı
     
  3. Hallil
    Offline

    Hallil Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Dumbell alma ihtimalim yok 8liklerle çalışıcam mecbur.Onlarla boya engel olmadan bi hareket olsun yada ağırlıksız omuz kemiklerimi genişleticek bi harekt olsun.
     
  4. kalim
    Offline

    kalim Üye

    Katılım:
    6 Mart 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    omuz biraz da genetik bir şey.. 8 kiloluk iki dumbell eğer ayarlı değilse omuz çalışmak için zor.. çünkü yana açışlarda sana ağır gelecek.. eğer yapabiliyorsan barfiks çek..
     
  5. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Halil daha çok gençsin omuzlarını genişletmek ve boyunu uzatmak istiyosun anladığım kadarıyla. Boyunun uzamasını , başta omuzlarının ve komple üst bölgenin kas ve iskelet olarak gelişmesini istiyosan senin için en ideal spor yüzmedir. Hiç dumbel haltere girme. Yıllardır bu sporun içinde olan bi abin olarak sana tavsiyemdir.

    [​IMG]

    Tam Adı: Derya Büyükuncu
    Doğum Tarihi: 2 Temmuz 1976
    Ülke: Türkiye
    Spordalı: Erkekler 100-200m Sırtüstü Yüzme
    Boy-Kilo: 1.88 m - 80 kg

    Buda sana türk bi idol...
     
  6. HamzaYüksel
    Offline

    HamzaYüksel Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Sunav,bench press yapar gibi dambillarla calisarak gelistirebilirsin.Eger gormediysen site arama motoruna OMYZ yazarsan cok guzel omuz hareketlerini bulabilirsin.Kendine uygun olanlar vardir.Tavsiyem kendini fazla zorlamaman ve basketbol tarzi sporlarida yapman.Fazla kendini zorlamadigin surece cogu harekette boy uzamani engelleyen durum sozkonusu degildir.Omuz acmak istiyorum diyorsan dedigim gibi sinav barfiks bench press tarzinda dambil calismasi isini gorur diye dusunuyorum.Tabi beslenmenede dikkat etmelisin. :)
     
  7. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    arkadaslar daha 15 yasında çocuğa bench press at, lateral raise at, seated dumble press at gibi şeyler yazıyosunuz.halbuki halil' in istediği boyunun uzaması ve omuzlarının kemiksel olarak genişlemesi. boyu uzatan, kemiksel olarak gelişimi sağlayan seyler bunlar değil. halil aerobik, plates, yüzme, basketbol ve voleybol gibi sporlar boy uzamasını ve omuz yapısının sağlamlaşmasını sağlayan yegane çözümdür. bu sporlardan birini seç ve düzenli olarak hiç ara vermeden devam et. 2-3 yıl sonra bana dua ediceksin.
     

Sayfayı Paylaş