Omuz yapamıyorum, neden gelişmiyor? Ne denediysem olmadı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve acngz tarafından 29 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. acngz
    Offline

    acngz Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bu spora başlayalı 7. Ayım bitti başladığımdan beri en hassas olduğum en özen gösterdiğim nokta omuzlar.. Ama pek bi mesafe katedemedim.Burada insanlar 130 cm lik omuzlardan bahsederken benim 118 civarinda falan.. Smith machine da 25 kilo girebiliyorum ya da Arnold press te 20 kiloyla 3 set cikariyorum ama hacim yok.. Ağır girdim, yavaş yavaş yaptım, hafif ağırlıkla pump yaptım ne yaptıysam olmadı.. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.. Omuzum son hali budur. 20160429_142907-1.jpg
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Nisan 2016 ---
    Suanki omuz programim;
    machine shoulder press 3×1
    Cable.lateral rise 3×12
    Cable front rise 3×12
    En az 48 saat dinlendirip öyle giriyorum
     
  2. xxxx1112
    Offline

    xxxx1112 Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    bence yeterince zorlamıyorsun bir de omuz da genetik te önemli
     
  3. acngz
    Offline

    acngz Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2016
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Ağırlık olarak ciddi anlamda zorluyorum ancak yine de durum bu. Siz hafif ağırlıkla çok tekrar mı önerirsiniz yoksa ağır girip az tekrar mı?
     
  4. xxxx1112
    Offline

    xxxx1112 Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    zaten omuz zor uyarıla kas 10 tekrarın altına düşme bence 15 ,12, 10 arasın da
    benim yaptığım programı vereyim
    overhead press 5set
    lateral raise 5 set
    barbell front raise 5 set
    cable front raise 4 set
    dumbell shrug 3 set
    agırlığı fazla arttırmana gerek yok hatta tekrar bile sayma yapabıldıgının en iyisini yap orası yansın anladın mı zorla omuzunu
     
  5. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;
    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır.
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    Link : http://www.bodyforumtr.com/threads/...isma-sistemleri.12000/?t=12000&highlight=omuz
    http://www.bodyforumtr.com/threads/omuz-için-program-önerebilir-misiniz.4608/?t=4608&highlight=omuz
    http://www.bodyforumtr.com/threads/omuz-genişletme.6300/?t=6300&highlight=omuz

    http://www.bodyforumtr.com/threads/omuz-programımı-bir-göz-atarmısınız.4168/?t=4168&highlight=omuz
    Arama Kelimeleri :

    Yukarıdaki arama kelimelerini arama bölümündeki "sadece başlıklarda ara" sekmesini tıklayarak aratınız. Çıkan arama sonuçlarından sorunuza en uygun bulduğunuz başlığı inceleyiniz.Aradığınız cevabı bulamadığınızı düşünüyorsanız dahi sorunuzu o başlıkta sorunuz.Çok özel bir durum olmadıkça yeni başlık açmayınız.Aksi takdirde başlık kirliliğine neden olursunuz.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş