omuz ve sırtta kıllanma

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve WRking tarafından 19 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. WRking
    Offline

    WRking Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar göğüs bölgesindeki kıllar beni çok rahatsız etmiyor fakar sırttaki kıllar beni oldukça rahatsız etmekte,peki bu kıllardan nasıl kurtulabilirim lazer epilasyon yöntemi için şuan maddi durumum yok,jilet,tüy dökücü krem gibi şeylerde de tekrar daha kalın çıkıyor,geriye bir tek ağda kalıyor sanırım,sizlerin önerdiği bir yöntem var mıdır,birde ağda çok can yakıyormuş galiba deneyen oldu mu?
     
  2. aghaniminoglu
    Offline

    aghaniminoglu Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    @WRking , hocam bence durumun yoksa lazer epilasyona, tıraş makinasıyla kesmeni tavsiye ederim. 1-2 hafta götürüyor, en azından beni. Ağda da denedim, biraz can yakıyor tabi ama en önemlisi bende sivilcelenme yapıyor ve kanamalar oluyor kıl köklerinde.
     
  3. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence en iyisi ağda. Kol kıllarım baya bir uzun ve fazlaydı benim. Biraz makasla kısalttım aldım. Hem geç, hem seyrek, gem yumuşak çıkıyor. İlk başta alırken kanar biraz kızarır bazı kişilerde su toplarmış gibi oluyo ama yarına geçiyo hemen. Diğer kolumun küçük kısmını makine ile adım çoksert çıkıyor kaşındırıyor sivilce yapıyor. Birde ağda ilk yaptığında biraz ağrır sonra pek ağrımaz :D
     
  4. esdaesda
    Offline

    esdaesda Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim sadece göğüs kısmından göbeğe doğru hafif bi kıllanma var ve çok hoşuma gidiyor sendeki ne durumda foto görebilsek.
     

Sayfayı Paylaş