Omuz Programı + -

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mart09 tarafından 1 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mart09
    Offline

    mart09 Üye

    Katılım:
    16 Mart 2014
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    1.Lateral Raise
    2.Front Press
    3.Barbell Front Raise
    4.Upright Row
    5.Bent Over Lateral Raise
    6.Cable(Arka omuz İçin) hepsini 10 8 6 olarak 3 set düşündüm arkadaşlar tavsiyeler nelerdir sporu bayadır yapıyorum biraz omuzların üzerine düşmek istiyorum ve omuzu sadece 1 gün olarak çalışıyorum arkasından veya önünden başka kas girmiyorum saygılar.
     
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Arka omuzu sırtla beraber çalıştırmanı önerebilirm onun dışında uprigt row yerine dumbell veya barbell shrug yap çünkü daha çok trapeze vuran bir harekettir, başarılar.
     
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Upright rowu geniş tutuş yaparsan yan omuz genis tutarsan trapeze vurur. Meme ucundan daha yukari cekme . Omuza cok hareket yapiyorsun ve tekrarlar yanlis. Tekrarlar en az 8 olmali. 10 tekrar lmjza ideal bence.
     

Sayfayı Paylaş