Omuz kasları

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mayiaskaquestion tarafından 10 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mayiaskaquestion
    Offline

    mayiaskaquestion Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Önceki bütün omuz kaslarıyla ilgili konuları okudum ve uyguladım

    Çok tekrar az ağırlık yapıyorum bir hareketi 15 tekrar ve 6 set yapıyorum ve ona rağmen kaslarımda hiçbir ağrı veya gelişme hissetmiyorum bicepsim omzumdan daha hacimli ve sert.

    Omuz hareketlerinde olabildiğince hafif giriyorum acaba yanlış mı yapıyorum?

    Dumbbell front 12x5
    Lateral raise 15x6
    Machine shoulder press 12x4
    Rear deltoid machine 12x3

    Hareketleri yaparken ağrıyor ama çok kısa sürüyor ertesi gün hiçbir ağrı olmuyor ne önerirsiniz?
     
  2. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    Bende önce 12 tekrar 2 set agir giriyorum.son set 20tekrari zor cikaracagim bir agirlikla kaslari vuruyorum. Belkide fazla calistiriyorsun,hareket sayin fazla? Benimde basta kas agrilarim daha fazlaydi.ama kaslar spora alistikca agrilar azaliyormus.sadece antreman seklini degistirir ve daha fazla zorlayip sasirtirsan agriyormus.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş