Omuz Hareketleri

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve _DmC_ tarafından 14 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. _DmC_
    Offline

    _DmC_ Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Omuzl hareketlerinde Dumbbell Lateral hareketi beni çok zorluyor :S yana açış hareketi mesela omuz bölümünün diğer hareketlerini yapabiliyorum ama latarali yaparken ağırlığı düşürmem gerekiyor ne önerirsiniz :) :):)
     
  2. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    dumbbell lateral raise zaten ağır kilolarla yapılabilecek bir hareket değildir. bu hareket bir izolasyon hareketidir. izolasyon hareketleri daha çok belli bölgelere şekil vermek ve bazı küçük kas guruplarını ayrıca çalıştırmak amacıyla yapılır. kuvvet artışına pek bir etkisi yoktur. temel hareketlere yönlenmek daha mantıklı olur. press hareketlerine ağırlık vermeyi deneyin.
     
  3. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    side lateral raise'i programınızdan çıkarmanızı tavsiye etmem yapmaya devam edin.
     
  4. aycan1903
    Offline

    aycan1903 Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    743
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    press hareketlerinde 120- 130 kg. larla çalışan profesyonel sporcular bile, genellikle lateral hareketinde 10 kg. 15 kg. max ağırlıkla çalışıyorlar, novizenj'in de dediği gibi bu bir izolasyon hareketidir... hafif ağırlıklarla çok tekrarlar (10-12) yapmanızı tavsiye ederim...
     

Sayfayı Paylaş