omuz drop set çalışması

Konusu 'Üye Videoları' forumundadır ve to Sun tarafından 4 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. to Sun
    Offline

    to Sun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2013
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Almanya
    kerembas54 ve Swager bunu beğendi.
  2. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Video dizayni super ancak hareket nizami degil, cok fazla trapezlere yuk bindirilmis daha hafif kilolarla ilgili bolgeye daha cok stres bindirilebilir.
     
  3. münzevi
    Offline

    münzevi Forum Kurdu

    Katılım:
    3 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    528
    Beğenileri:
    709
    Ödül Puanları:
    103
    Genelde forumda omuz hareketlerinin düşük kilolarla düşük hızla yapılması tavsiye ediliyor, fakat nette ne kadar pro veya eğitim videosu izlediysem bir tane bu şekilde yapana rastlamadım. Hele yani o pro'ların formunu bizim üye videolarına ekleme imkanı olsa mizah gırla gider. :) Bu işte bir terslik var gibi.
     
    kerembas54 bunu beğendi.
  4. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Profesyoneller gosteri amacli veyahut cheating reps yaptiklari yuksek agirliklarla video cekerlerki gayet normal, Kai green in bir kac veidosunuu izleyin, agirliklar dusuk ve nizami calismanin onemini belirtir surekli.

    Ayrica ileri duzey bir sporcu bazen bu tur agir calismalarda cheating methodu uygulayabilir ama biz amatorlerin nizami hareket yapmasi taraftariyim.
     
  5. to Sun
    Offline

    to Sun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2013
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Almanya
    aslinda video 7 ay öncesine ait, yani cok cok acemi oldugum dönemlerden kalma.
    kiloyu ilk arttirtigim antiremanim ve sanirim 3. set olacak.
    kilolar 10 kilo ile 10 tekrar. 7 kilo ile ciktigi kadar. (4-5). 5 kilo ile kaslar kitlenene kadar. yani toplaminda 20 tekrari buluyor.

    (deneyimli arkadaslardan özür dilerim tabiki, ben daha yeni sayilirim. sadece varsayimdir düsüncem)
    yani demek istedigim yüksek agirlikla baslamak fena olmiya bilir.
    (tamam belki hareket tekniginde hatalara sebebiyet verebilir)
    omuzlara hem güc kazandirmis oluruz hemde hemen ardindan girecegimiz kücük agirliklar icin yormus oluruz,
    zaten sonrasinda girdigimiz kücük agirliklarla omuz kaslarinin cigliklarini duymaya basliyorsunuz.
    hic unutmam ilk drop setimi. saatlerce ciglik attilar. cok tatli bir aciydi.

    tavsiyen icin tesekürler brhmcr. daha dikkat ederim.

    saglikli spor dileklerimle....
     
    kerembas54 bunu beğendi.
  6. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bukonu çok tartışıldı vede tartışılmaya devam edecek gibi görünüor
    aslında mantık basit ama nedense anlaşılmıyor
    ağırda kaldırsan kas yaparsın hafifte kaldırsan ka yaparsın sadece aralarındaki fark oluşacak kasın cinsidir
    birinde kırmızı diğerinde beyaz kaslar daha çok etkilenir
    omuz kasları gibi momente çok maruz kalan kaslarda moment hareketlerinde çok ağır çalışmak aşırı moment sebebiyle sakatlanmalara yol açabileceğinden genelde daha hafif tercih edilir
    ancak ben mümkün mertebe ağır basma yanlısıyım
    bu arada video çalışması çok esteik olmuş tebrikler
     
    Son düzenleme: 4 Mart 2013
    to Sun bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş