omuz - bacak programı egzersiz seçimi doğrumu ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aposmapos tarafından 28 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aposmapos
    Offline

    aposmapos Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    squat x5 12-10-8-5-5
    walk lung 12*3
    calf için parmak ucunda kalkma 3*30

    dumbell shoulder press 4*12
    lateral raise 4x12
    oturup öne eğilerek dumbell ları arkaya açma ( arka omuz için ) 12*3 7-8 aydır yapıyorum 1 aylık moladan sonra tekrar başladım
    --- Mesaj birleştirildi, 28 Mayıs 2014 ---
    vakit kazancı ve fazladan kalori yakımı için şu şekilde yapsam olur mu; squat bir set giricem ardından dumbell shoulder press den 1 set bu şekilde veyahutta squatı tamamen bitirip ardından omuz press de olabilir ne dersiniz yoksa klasik devam mı edeyim ? :))
     
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Sizi bilmem ama bende bacak calistiktan sonra baska bir bölgeyi calistiricak ne kuvvet kaliyor nede enerji,degil omuz gibi ikinci bir bölgeyi calistirmak gardroba zor ulasiyorum:)
     
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    ben önce omuz sonra bacak calısıyorum, boyle alısmısım bacaktan sonra halım kalmıyor ondan once omuzu calısıyorum :D
     
  4. aposmapos
    Offline

    aposmapos Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bende oldukça ağır giriyorum yani bacaklarımda derman kalmıyor hatta dün ağırlık elimde sehpaya oturmadım düştüm resmen :D ancak çok farklı bölgeler olduğu için sorun yaratmıyor :)
     

Sayfayı Paylaş