Omuz antremani

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve oğuzhan1909 tarafından 20 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. oğuzhan1909
    Offline

    oğuzhan1909 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar 5-6 aydie spor yapiyorum ve omuz antremanim hic degismedi ve arka omuz icin hareket bilmiyorum ve formunuda benim antremanim boyle ve artik arka omuz ici de hareket eklemek istiyorum beslenme ve uykum duzenli gerekli supplementleri kullaniyorum

    Dumbell shoulder press 4x8
    Standing lateral rise 3x15
    Dumbell Front rise 4x8

    Genel olarak omuzda iyi olcu aldim genislik ve omuz baslari acisi dan fakat on omuzum cok onde duruyor omuzlarim onde duruyor bunu duzeltmek icin sirtcalismalarimi artirdim fakat bide arka omuz hareketi onerirmisiniz ? Resimli olabilir yoskada ben reism bulurum kolay gelsin
     
  2. Sithari
    Offline

    Sithari Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
  3. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Arkadaşlar arka omuz hareketlerini yazmışlar zaten bu hareketleri sırt antrenmanıyla beraber de yapabilirsin, hafif eğilerek de yana açış hareketini yapman omuzdaki o boşluğu doldurmana yardımcı olur, başarılar.
     
  4. redpack
    Offline

    redpack Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    744
    Beğenileri:
    428
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    bent over lateral raise -bent over cable lateral raise-neck press-incline ve reverse bench fly- barbell shrug dumbell shrug -machine shrug(standing calf machine )
    --- Mesaj birleştirildi, 20 Mart 2014 ---
    6 aydır neden programın değişmedi
     
    Son düzenleme: 20 Mart 2014

Sayfayı Paylaş