omuz agrısı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve fly_high tarafından 24 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. fly_high
    Offline

    fly_high Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    omuz calısırken bir agrı olmuyor ancak calısma sırasında ses geliyor nedenini bilmiyorum calısmadan sonra da yürürken,cantayı alırken vs.omuzlarıma resmen kramp giriyor nedenini bilmiyorum pek de önemsemedim öyle neyse uzatmadan soruya geliyim bu normal bir olay mıdır herkeste böyle bir omuz agrısı mı oluyor yoksa zorlarsam ters bir durum olabilir mi?
     
  2. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    kendini fazla zorluyo olabilirsin ayrıca antramandan sonra ağrı gayet normal birşey çoğu kişilerde bu görülür sırf sende olan bir ağrı değil bu yani.

    not:antraman öncesi ısınma hareketleri, yap ısınmadan ağır kilolar kaldırma.
     
    fly_high bunu beğendi.
  3. ataduyan
    Offline

    ataduyan Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    benim omzumda ara sıra çıt çıt ediyor (parmak kırma sesi gibi) :) dediğin ses bölemi yoksa farklımı?eğer farklıysa zorladığın için değilse nedenini bilmiyom.
     
  4. fly_high
    Offline

    fly_high Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    evet öyle bir ses cıkıyor aynn parmk cıtlatma gbi
     
  5. ataduyan
    Offline

    ataduyan Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    ben hareketleri nizami,yavaş ve kası hissederek yaptığım zaman bu ses pek olmuyo ancak yinede ara sıra olabiliyor.sende bunları deneyerek yap bide ağır çalışm****rampın nedenini bilmiyorum bence bi doktora görün derim menisküs falan olmasın.
     
  6. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    birde sana tavsiye arkadaşım omuz idmanlarında mümkün olduğu kadar az kilo ile verimli hareketler yap.yanı şunu demek istiyorum tamam göğüste falan fazla kiloya girmek istersin ve hareketin kontrolünü azda olsa kaybedersin ama yinede verim alırsın ama omuzda öyle değil omuzda fazla kiloya girip hareketi iyi yapamassan kendini hemen sakatlarsın çünkü omuz hassas bir kastır kollarını vücuduna bağlayan ve eklemlerin olduğu bir kastır.
     
  7. fly_high
    Offline

    fly_high Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    menisküs felan mı doktora görünmekte fayda var o zmn ya bi gidiyim de sorunu bastan anlarız bare omuza cok yüklenmeden yapıyorum zaten de hani setin neredeyse tamamında ses oluyor
     
  8. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    omuz sakatlıkları riskini azaltmak için rotator cuff çalışmalarını ihmal etme
     
  9. ataduyan
    Offline

    ataduyan Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    rotator cuff ne :D
     
  10. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0


    işte budur bende omzumdan sakatlanmıştım forumu araştırdım arızanın rotator cuff da olduğunu anladım bi müddet dinlendikten sonra geçti ondan sonrada kontrollü bi şekilde yaptım antremanlarımı ve r.cuff çalışmalarını da ihmal etmedim sonuç mükemmel thums:
     
  11. fly_high
    Offline

    fly_high Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    cadocx peki simdi antrenmanı bıraksam 1 hafta kadar ve sonra tekrar yeniden baslayıp r.cuff hareketleri yapsam ve ilk asamada fazla yüklenmesem temelli düzelir mi yoksa yine de bi doktora görünmemde fayda mı var
     

Sayfayı Paylaş