Oluşturduğum Beslenme Programı Sizce Nasıl ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Body.26 tarafından 24 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    İyi günler. 1.5 Yılın ardından 1.5 Hafta önce yeniden salona yazılıp spora başladım. İlk amacım yağ yakmak ikincisi ise fit bir vücut elde etmek. Önceleri bu forumda pek çok bilgi edinmişimdir. Az çok bu işi biliyorum ama yine bilmediğim şeyler olabilir. O yüzden sizlere danışıyorum .

    Kilom ortalama 75 civarı bir şey. Üniversite okuduğumdan dolayı yurtta kalıyorum o yüzden tavuk, yumurta pişiremiyorum. Sabah kahvaltısı ve Akşam yemeğini yurttan yiyorum. Akşam yemeğinde haftanın 4-5 günü hayvansal proteinimi sağlayacağım yemekler çıkıyor onun dışında genelde bakliyat ki bakliyatta protein içeriyor arada da sebze yemekleri çıkıyor. Karbonhidrat olarak ise pilav, makarna, bulgur maşallah her gün çıkıyor yurtta kalanlar az çok bilir.

    Onun dışında bir program yaptım. Pastörize edilmiş yumurta tozunu duydum ve bunun hakkında pek çok araştırma yaptım. Hiç bir yerde katkı maddesine dair bir şeye ulaşamadım. O yüzden 1 kilo sipariş geçmeyi düşünüyorum 1 ayı doldurduktan sonra. Hayvansal proteini ise tavuk pişiremediğimden dolayı ton balığı ile almayı düşünüyorum. Beslenme Programımı şöyle oluşturdum :

    Sabah : Yurtta ne çıkarsa .
    Öğlen : 1 Kase içerisinde 3 Çorba kaşığı Yulaf + 2-3 Çorba Kaşığı Yumurta Akı Tozu + Tadını düzeltmesi için belli miktarda Pekmez ya da bal + 1 bardak süt.
    Spordan sonra ya da ikindi vakti : Kepekli sandviç ekmeği içinde 1 konserve ton balığı.
    Akşam : Yurtta ne çıkarsa.

    Hesaplama yaptığımda öğlen ve ikindi vaktindeki besinlerin protein oranı ortalama 60-65 gram. Kaloriside o civarlarda vardır. Yurt yemeğinde ise genelde 40 gram protein alabiliyorum. Protein ihtiyacıma göre biraz az doğru ama ilk amacım kilo vermek olduğu için çok fazla yüklenmiyorum hem 1 ayın sonunda ortalama 70 kiloya düşebilirim.

    Yardımlarınızı bekliyorum. Bir hatam, bir yanlışlığım varsa düzelteyim.
     
  2. Gangstamonlu
    Offline

    Gangstamonlu Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Body Builder
    Yer:
    Istanbul
    Beslenme programim hakkinda pek fazla birsey soyleyemeyecegim fakat geceleri yatmadan once kaslari beslemesi amacli casein proten alabilirsin. Geceleri yatmadan once 1 kase yogurda 5 - 8 kasik arasi lor peyniri karistirir 1 bardak ligh sut ile icerim ki buda 20 gr. Kadar protein yapar gece kaslarini beslemeye yardimci olur. Birde sindirilemeyen protein vucutta yag yapar bulk donemi disinda asiri proteini tavsiye etmem.
    Birde yumurta tozu hakkinda biraz bilgi verir misin ? 1 kg kac tl , nerden temin edilebilir, 1 kg da kac yumurta var, sagliklimi vs.
    Iyi forumlar. Saglikli gunler.
     

Sayfayı Paylaş