Okula Yiyecek Götürmek

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve zero59 tarafından 20 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Arkadaşlar 10. Sınıf Okuyorum Bu Sene Öğle Aralarımız 50 DK Oluyor 6 Aydır Spor Yapıyorum Ve Beslenmemi Hep Düzenli Yapıyorum Ve Okul Açıldığı İçin Evde Sağlam Sabah Kahvaltısı Yapıyorum Ama Öğlen Mecbur Döner Köfte Patates Kızartması VS. Böle Şeyler Yemek İstemiyorum Ve Bu Yüzden Okula Ne Tür Kaplarla Yemek Götürmem Lazım Sırt Çantama Koyacağım Ve Öğle Yemeğine Pilav Domates Salatalık Makarna VS. Böyle Şeyler Koyacağım Sabah 8 De Ders Başlıyor 1 De Öğle Yemeği Yiyoruz Ben Sabah 6.30 Da Kalkıyorum Ve 7 Gibi Yani Bunlar Pişmiş Olur 7 Den Sabah 1 E Kadar 6 6.5 Saat Geçicek Yani Tavuk Bu Tehlikeli Bir Besin Zehirleyebilir Konulması Gerekirmi Yani Yoksa Karbonhidratlı Besinler Makarna Pilav VS. Ve Protein Olarak Ne Koyabilirim Bilgisi Olan Yardımcı Olabilirmi Birde Kap Olarak Neye Koyabilirim.
     
  2. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
  3. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    birşey olmaz 6 saate tavuğa pişir koy bir kaba yersin.
     
  4. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Ben lisedeyken de asla okul kantininden ağzıma bir şey sürmezdim yanımda kepekli tonbalıklı sandviç götürürdüm şuan üniversitedeyim ve bazen okul 8:30 da başlıyor ve 16:30 ya kadar uzadığı bazen geçtiği oluyor bende kendime güzel bir spor çantası aldım tupper yemek saklama kabı aldım ve akşamdan hazırladığım yemekleri koyup okulda bir güzel yiyip bazen okul sonrasıda idmanım oluyor idmanıma gidiyorum.
     
    frodobagins000 bunu beğendi.
  5. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    bu kaplardan nerde bulabilirim ve mesela çanta baya sallanıyor sıkı kapamadımı sızmaz veya bi sıkıntı çıkmaz dimi
     
  6. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Kendi sitesinde var fakat biraz pahalı bu ürünler , sızdırma yapmıyor sıkıntı çıkmaz ama dediğim gibi pahalı bizim tanıdık bana hediye getirdi kendi sattığı için. Bir fiyatlarına bakın pahalı gelirse büyük marketlerde onlar gibi uygun olanlarıda var
     
  7. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    fiyatlarına baktım setleri 100 civarında çok pahalı marketlerde daha uygun kaplar bulucam okula mesela neler götürüyorsun yiyecek ollarak kaba mesela yoğurtlu makarnayı koysak bi sıkıntı olmaz herhalde
     
  8. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Pirinç, bulgur ve makarna haricinde buharda pişirilmiş sebze koymayı da ihmal etme.
     
  9. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    anladım mesela arada brokoli koyarım hiç sevmesemde arada barbunya yemeği falanda koyarım ama bu okul çantasına koyunca yamuk yumuk olcak sıkı kapasamda akar aflan diye korkuyorum sulu yemek çünkü :D
     
  10. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Brokoli gayet iyi. Üzerine biraz pul biber serpip biraz da yoğurt eklendin mi harika olur.
    O kadar sulu yemekler koymana gerek yok bence. Dediğin gibi çantanın başına ne geleceği belli olmaz :)
     
  11. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    aynen ama makarna yoğurtlu pilav vs bunların döküleceğini yani sızdıracağını pek sanmam bu tarz şeyler seçmek lazım brokoli falan meyve olarak muz elma vs. domates salatalık koyabiliriz dimi acaba domates salatalıkı kesip koysak onada 6 7 saate bişey olmaz herhalde kutu içinde birazda üstüne zeytinyağ koyarız çok az
     
  12. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    tefal shoplarda t-design marka 5 kap 20tl. hava gecirmez,kilit kapakli.corba koyarsin yinede dokulmez.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  13. IGO
    Offline

    IGO Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Eresbos güzel bir öneride bulunmuş,
    Ben de ürünleri inceleyebileceğin adresi göndereyim: http://www.boyner.com.tr/kategori/t-design-100000625.html
     
  14. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    baktim simdi,ya zam yapmislar ya da nette daha pahaliya satiyorlar :) ama ben cok memnunum, 30tl verilir.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     

Sayfayı Paylaş